/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
sender en mail
Fra : denny
Vist : 218 gange
40 point
Dato : 27-07-03 12:10

Hej alle,

Jeg er meget nye i internet programmering. Jeg vil gerne lave en simple form, hvor man kan book en hotel og når man trykker på knapper "send" så sender alle oplysning som en mail til hotel. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan? Er du nogen kan hjælp mig ?

På forhånd mange tak
Denny.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 27-07-03 12:17

Hvor ligger den side, som skal indeholde indtastningsfelterne?

Har du din egen webserver eller har du lejet dig ind på et webhotel?

mvh/HJP

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-07-03 13:35

Og i hvilket program laver du siden?

Kommentar
Fra : denny

Dato : 27-07-03 17:49

Hej hjp1974, Better_Performance

Mange tak for det. Jeg har lejet en web hotel hos "b-one .dk" og bruge VBScript(ASP).

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 27-07-03 19:06

På B-One under support står der lidt om "Hjælp til standard scripts".

Der er en (meget) kort forklaring på hvordan du skal gøre. Den er noget dårlig, så man skal nok prøve sig lidt frem.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 31-07-03 18:27

Prøv at kig forbi http://www.html.dk/ der er der nogle gode guides.