/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha 4 gear.. gear skift
Fra : DoolEys
Vist : 195 gange
50 point
Dato : 26-07-03 11:56

Hej..
jeg har lige fået mig en ny motor eftersom den gamle var begyndt at revne i blokkene..

Nu har jeg bare et problem med gear skifteren.. når jeg skifter gear vil armen ikke selv springe tilbage, så den er klar til at skifte til næste gear.! dvs jeg er nød til selv at gøre det, hvilket er lidt træls..

Er der nogen der måske har haft det samme problem, og kan sige hvad det højst sandsynligt er ??

på forhånd Tak

Kommentar
Fra : henras

Dato : 26-07-03 12:43

Det kan være hvis skiftearmen til gearskiftet sidder for tæt på blokken. prøv at løsne den lidt og trække den en milimeter ud fra blokken.

Kommentar
Fra : mic_mo

Dato : 31-07-03 13:03

Der sidder en form for fjeder inde i gear kassen som nok er hoppet af , jeg har selv haft det samme problem!! det er nemt nok at lave selv!!!!