/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Abonnement
Fra : vikk
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 26-07-03 10:52

Er der nogle som kender hjemmesiden på det nystartet mobilselskab M1
Eller tlf.nr.Da jeg vil tegne abonnent hos dem til 79 øre i min

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 26-07-03 11:52

http://www.m1.dk/

Den er her.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 26-07-03 23:34

Du skal nok lige overveje det en ekstra gang inde. Du skal faktisk snakke utroligt længe og skrive meget før det kan betale sig i forhold til f.eks. telmore.
M1 koster jo i abbonnement samt har en dyr opkaldstakst.

Hvad er dit forbrug om måneden om jeg må spørge?

Kommentar
Fra : vikk

Dato : 27-07-03 14:49

mit forbrug er stort ringer til og fra grønland men ellers tak for hjælpen begge to

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 29-07-03 01:38

jeg har fået smarttalk og de har lige sat samtaletaksten ned til blot 89 øre i minuttet og sms for 19 øre

Det er på taletidskort og dermed ingen abonnementsafgift!