/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kender du det.....
Fra : Blosom
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 25-07-03 21:39

......at have så ondt i hovedet, dag ud og dag ind, og ingen kan hjælpe dig.....man bliver tosset. Jeg er så tæt på at miste alt, kæreste, venner, job mm. Folk kan umuligt forstå hvor meget det påvirker ens liv, at have konstante smerter. Jeg har haft det sådanne i 4 år og det bliver ved. Det er så svært at koncentrere sig, at virke glad og intresseret. Det er mærkeligt at man bliver ved at håbe på bedring, den ene fidusmager efter den anden nager penge fra en, og man bliver stadig ved, tænk nu hvis det her hjalp......

Er der andre der har det ligesom mig??

Blosom

Kommentar
Fra : Kvak

Dato : 25-07-03 21:48

Nej, men jeg har et godt råd til dig.

Du har garanteret kronisk hovedpine og det kan kureres med massage. Du er ikke den eneste der lider af kronisk hovedpine. Det er der desværre flere og flere der gør.

Jeg er selv ved at læse til massør og kender til problemet.

Find dig en god massør og så skal det nok forsvinde

Kommentar
Fra : Blosom

Dato : 25-07-03 22:00

Tak for dit svar, jeg går til massage to gange i ugen. Ud over det har jeg prøvet KST, zoneterapi, kinisologi, akkupentur og meget, meget mere.

Jeg har fået mange blokader af min læge, men da jeg er hypermobil, har jeg svært ved at kontrolerer mine muskler.

Desuden har jeg auramigræne, det gør heller ikke sagen meget bedre........
....men tusind tak.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 25-07-03 22:26

Hvad med dit liv i al almindelighed?? Hvordan ser det ud??

Hvor mange og hvilke piller tager du for din hovedpine??

For piller i sig selv, kan efter så lang tid, simpelthen give dig
hovedpine.

Jeg har selv haft meget hovedpine, og fandt til sidst ud af,
at det var psykisk betinget.

Mvh
Mone

Accepteret svar
Fra : DonAndre

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-03 23:44

har du prøvet at ryge en pot joint..?? og ingen pis!! det virker sku i de fleste tilfælde!

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 26-07-03 07:14

Kender godt det der med hovedpine, har haft dagligt hovedpine i mange år, men det er blevet mindre efter at lægerne fandt ud af at min kæbe var meget nedbrudt af gigt og det skulle laves, da jeg ellers ville få mange problemer med at spise, samtidig med det fik jeg en bideskinne som skulle hjælpe til med at løsne mine muskler i kæbepartiet, og efterhånden så den fik gjort det løsnede det også på hovedpinen, men blev endnu bedre efter oprationen, så det er et råd jeg vel give dig, få din tandlæge til at kigge på om det kan skyldes at du har spændte kæbemuskler det kan også pine rigtig meget og det gør fandens ondt af få massage på de steder, da der ikke er ret meget fedt på de områder.
I den tid var jeg dagligt oppe på 6-8 panodil og det er faktisk meget, samt gigtmedicin, og det er nok det der er skyld i at jeg i dag har meget kræftig hovedpine, men heldig vis ikke dagligt, og lige så migræne når det er værst og så er der ikke andet end at kravle til køjs i et køligt værelse uden lyd og helst mørkt, og så plejer jeg at tage en klud og vride den op i kold vand og lægge den på panden og det virker og ca. 3 timers søvn. så kan jeg klare resten af dagen uden hovedpine, men er godt grokket...!!

Kommentar
Fra : Blosom

Dato : 26-07-03 21:23

.I er da søde herinde på Kandu, hvem havde troet det! Pot har jeg bestemt prøvet, men jeg tror ikke det går, at ryge det dagligt.
Med hensyn til medicin forbruget, er det selvfølgelig en mulighed, men jeg kan ikke leve uden den. Ikke uden hjælp...jeg prøver iøjeblikket på at komme ind på glostrup hovedpinecenter, men det er svært, da jeg kommer fra et andet amt.
Psykisk betinget, tjaa.......mit liv er nøjagtigt som jeg ønsker det lige nu, jeg har haft en depresion, men det var pga. hoveddpine. Den evige onde cirkel.

tusind tak for al opmærksomheden, det hjælper

Kommentar
Fra : helletj

Dato : 08-08-03 12:14

Hej søde du
Hovedpine gir hovedpine.De fleste hovedpinetabletter er der koffein i.Du ved som der også er i kaffe cola the osv.Det giver en afhængihed.Så hvis du tager piller fordi du har hovedpine (og det har du helt sikkert)kan det være at det er din krop der signalerer til dig,at du har brug for piller.Prøv at trappe lidt ned,det er lidt ligesom rygning.En anden mulighed kan meget vel være din kost.Prøv at udelade mel og mælkeprodukter i mindst 14 dage(det er faktisk ikke så svært).Der er mange der lider af allergi der blandt andet giver hovedpine "sort sind" osv.Og det er ikke noget man lige sporer.
Knuz helletj

Kommentar
Fra : helletj

Dato : 08-08-03 12:14

Hej søde du
Hovedpine gir hovedpine.De fleste hovedpinetabletter er der koffein i.Du ved som der også er i kaffe cola the osv.Det giver en afhængihed.Så hvis du tager piller fordi du har hovedpine (og det har du helt sikkert)kan det være at det er din krop der signalerer til dig,at du har brug for piller.Prøv at trappe lidt ned,det er lidt ligesom rygning.En anden mulighed kan meget vel være din kost.Prøv at udelade mel og mælkeprodukter i mindst 14 dage(det er faktisk ikke så svært).Der er mange der lider af allergi der blandt andet giver hovedpine "sort sind" osv.Og det er ikke noget man lige sporer.
Knuz helletj

Godkendelse af svar
Fra : Blosom

Dato : 16-09-04 18:14

Tak for svaret DonAndre.