/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Skal bruge unlocker til T68i (i Aalborg)~
Fra : mariegaard
Vist : 454 gange
40 point
Dato : 25-07-03 11:34

Hej.
Jeg skal have fat i en unlocket til min nye Sony Ericsson T68i.

Sylcon.dk er på ferie, Unlocking.dk virker ikke og de andre jeg kender kan ikke oplåse Sony Ericsson

HJÆLP hurtigt!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-07-03 11:51
Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 25-07-03 11:51

Hej mariegaard

Prøv denne link der skulle være nogle måligheder

http://www.dkunlock.dk/vissog.asp?mode=sog&marke=3&model=T68i&omrode=13

mvh 4u2

Kommentar
Fra : joker

Dato : 25-07-03 12:06

Hejsa

Du kan få unlocket din telefon ved www.BefriMinMobil.dk. Vi ligger i Vejgaard/Aalborg

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen
info@befriminmobil.dk

Kommentar
Fra : mariegaard

Dato : 25-07-03 12:29

Simlock ligger ikke i Aalborg.
Dkunlock.dk har ikke nogle jeg kan bruge (t68i i Aalborg, som ikke er på ferie)
Befriminmobil er en mulighed, men jeg har ikke lyst til at cykle helt ud til Vejgaard.

- Der må være en i Aalborg centrum!

Kommentar
Fra : soll

Dato : 25-07-03 12:39

hej jeg vil tro at du kan finde en tæt på hvor du bor på denne side.

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

Kommentar
Fra : mariegaard

Dato : 25-07-03 14:22

Soll: som jeg sagde, så har jeg kigget på den liste, og kan ikke finde nogle, som både kan unlocke T68i og som ikke er på ferie!

Kommentar
Fra : soll

Dato : 25-07-03 14:24

de kommer vel hjem igen.
måske før du finder en her.

Kommentar
Fra : mariegaard

Dato : 25-07-03 14:56

Jeg har en telefon, som jeg ikke kan bruge. Det er lidt træls...

Kommentar
Fra : joker

Dato : 25-07-03 15:09

Hvis det er for hårdt at cykle 2 km. så er der nok ikke så meget at gøre ved det. Du kan jo også prøve Sonofon butikken i Bispensgade, de tager nok ca. 1000 for det

Kommentar
Fra : mariegaard

Dato : 25-07-03 15:12

Mest fordi jeg ikke gad

Jeg har sendt dig en mail, så jeg kommer nok forbi i morgen!

Kommentar
Fra : joker

Dato : 25-07-03 15:15

ups, okay, jeg har lige set den nu

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-10-04 08:28

så afslut venligst dette spørgsmål