/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
HJÆLP! har du et unlock program til en 3~
Fra : Help.Me
Vist : 327 gange
35 point
Dato : 25-07-03 00:58

Jeg har prøvet at downloade en masse programmer til hvordan man kan unlocke en Nokia 3410, men ingen af dem virker...

Er der ik en af jer, der har et troværdigt program, der kan unlocke min 3410? Har virkelig brugt meget tid på det, men forgæves!

Ville virkelig være taknemlig, hvis nogen ville hjælpe..? Bare skriv til min mail hvis i hellere vil det...

den kommer her: Muddi1988@hotmail.com

Mvh. Help.Me

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-07-03 01:11

Gå ind på min side der er en vejledning...
det er samme metode som 3310...
Brug Eeprom tools og klik på hængelåsen
Ps... brug et batteri fra 3310...så virker det
programmet og vejledningen kan downloades der
________________________________________
MVH.johs
www.dkunlock.com

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 01:17

Johs, jeg har prøvet at downloade Eeprom Tools, det ligger på min computer... Men ligegyldigt hvilken knap jeg trykker på, står der : Phone Not Connected!

Og jeg har prøvet at sætte kablet i, om og om igen..?

Mvh. Help.Me

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 01:23

og Johs, hvorfor skal jeg bruge et batteri fra en 3310? Det har jeg ikke gjort, kan det være grunden til den siger: Phone Not Connected?

Mvh. Help.Me

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 25-07-03 01:36

Gå ind på følgende side: http://www.gratisunlock.dk/

Der kan du få koden til at unlocke din mobil med, ganske nemt og smertefrit (og gratis).

SBL

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-07-03 07:44

@ S.B.L......NÆ det kan han ikke for det er kun dct4 telefoner der låses op der...3510 og opefter.

@ Help.Me.....jeg ved ik` hvorfor det ikke virker med et li-on batteri..
det er forhåbentlig et kabel til COM-Porten du har.
Du kan prøve at presse bag på telefonen fremad og nedad.
DET SKAL VÆRE ET Mbus-KABEL til comporten.
Har du prøvet på en anden pc...

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 10:51

Okay Johs.. Jeg ved egentlig ikke hvilket kabel jeg har... :S Men tror nok det er et Mbus kabel...

Men nej, jeg har ikke prøvet på en anden PC... Jeg har heller ikke et 3310 batteri stående for øjeblikket, så jeg regner med at låne et af en ven senere idag... og så virker det forhåbentligt?

Jeg har et program der hedder NEO's master unlocker 0.1, da jeg prøvede det stod der: Phone unlocked Succesfully... Så slukkede min telefon automatisk og tændte igen... Men det virkede alligevel ikke:S

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-07-03 11:05

Den slukker og genstarter...det er normalt
Prøv med Eeprom tools
bare klik på hængelåsen og bliv VED

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-07-03 11:07

Husk at i alle programmer du bruger skal det være den rigtige comport.
ingen sim i
fuldopladet batteri

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 11:08

Det er også det jeg gør... Men der bliver ved med at stå: Phone Not Connected...

Men ligenu har jeg ikke et 3310 batteri i.. Kan det skyldes, at det er årsagen til den siger som den gør? Men kan ikke skaffe et 3310 batteri LIGE nu,..

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 14:09

Johs---->>>>>>> Lige 1 spørgsmål:

På mit kabel er der et lille klistermærke hvor der står "3310" på.... Kan det betyde, at mit kabel kun kan åbne 3310?

Mvh. Help.Me

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-07-03 15:00

Nej, kablet duer/passer til 3310...3330...3410...5510
SE HER
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%20Nokia&id=8

JOHS

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 15:33

Okay tak.. Men hvordan kan det så være, at det ikke virker..?:S Det er virkelig træls.. Eeprom Tools siger Phone Not Connected... Rolis kan jeg slet ikke åbne, og knok virker heller ikke...?:S

Help.Me

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-07-03 16:10

tyder på kablet er defekt
har du mulighed for at prøve en anden pc

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 17:50

Ja, og det har jeg faktisk gjort.. sir lige præcis d samme....

Men nu har j fået dem åbnet, betalte 50 kr. for d!!! Men alligevel ingen der ka hjælpe, så ka j gøre d alene næste gang?

Johs, mega mange tak for hjælpen ellers... Du r en klog mand!:)

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 17:50

Ja, og det har jeg faktisk gjort.. sir lige præcis d samme....

Men nu har j fået dem åbnet, betalte 50 kr. for d!!! Men alligevel ingen der ka hjælpe, så ka j gøre d alene næste gang?

Johs, mega mange tak for hjælpen ellers... Du r en klog mand!:) men please hjælp alligevel..

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 17:50

Ja, og det har jeg faktisk gjort.. sir lige præcis d samme....

Men nu har j fået dem åbnet, betalte 50 kr. for d!!! Men alligevel ingen der ka hjælpe, så ka j gøre d alene næste gang?

Johs, mega mange tak for hjælpen ellers... Du r en klog mand!:) men please hjælp alligevel..

Kommentar
Fra : 22510

Dato : 25-07-03 18:35
Kommentar
Fra : 22510

Dato : 25-07-03 18:35
Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 18:40

22510, NEJ det hjælper ikke... Ikke til en 3410.. det kan man ikke derinde...

Accepteret svar
Fra : johs

Modtaget 35 point
Dato : 25-07-03 19:48

Tror det er dit kabel...

Kommentar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 19:52

Okay Johs... Men tak for hjælpen....

Accepterer dit svar nu her, for du har været t stor hjælp...:)

mvh. Help.Me

Godkendelse af svar
Fra : Help.Me

Dato : 25-07-03 19:53

Tak for svaret johs.

Du har sQ været til stor hjælp, selvom jeg ikke fik det ordnet på din måde..:) Blev nødt til at betale.. hehe... Men tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : kimroy

Dato : 01-08-03 17:58

hvis du køre med xp så skal du bruge et program som Neo Master Nokia Unlock til at låse din mobil op.

Kommentar
Fra : fds

Dato : 04-08-03 18:51

du kan låne et 3310 af mig næste gang :D