/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T310 og IR-port ????
Fra : jaafar19
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 24-07-03 18:59

Hej..
Jeg har lige købt en s/e T310, og jeg har høret at man kan overføre data (billeder/ringetoner/lyde/spil) ved brug af en ir port som er indbygget i en T310, som forbindes med en pc, men hvordan skal man gøre det. har man brug for kabler eller er det noget trådløst ?????????????????????????????????????????????????????????
Og hvilke software skal man bruge, og hvor kan man finde dem hen ???????????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-07-03 19:04

computeren skal også have en ir port dvs. en ir enhed du kobler til com

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-07-03 19:06

Ideen ved en IR port er jo netop at den er trådløs, hvis ikke din computer er udstyret med en IR port, kan du købe en IR port som forbindes via USB porten

Jeg ved at mobilkompagniet i Hellerup har nogle "kits" med kabler og sooftware til de fleste typer telefoner

www.mobilkompagniet.dk

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 24-07-03 23:15

Det bedste ville være at skaffe sig sådan en port til computeren, da de kits er meget dyere end selve telefonen!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-07-03 08:58

De kits koster omkring 500 kr.(incl. IR port til USB)

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-03 23:47

Hej.
Du behøver ikke slippe så dyrt.
Gå ind på www.cellshoppen.dk - Her finder du en irda port til din USB-port i din PC til den ringe pris af 200,- Der medfølger 1m forlænger samt software. Det er den billigste pt på det danske marked og den virker kanon.
Den fil du vil sende til din telefon vælger du så bare og vupti - den er på telefonen - og igen fra telefonen og tilbage. Du kan desuden synkronisere navne og numre samt kalender osv. med outlook via infrarød.

Godkendelse af svar
Fra : jaafar19

Dato : 27-07-03 10:04

Tak for svaret evil_jew.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 27-07-03 17:58

velbekomme. Du kan altid kontakte mig på jew@sexgud.com hvis du har nogle spørgsmål.