/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pop ups / link
Fra : hennings
Vist : 191 gange
50 point
Dato : 24-07-03 14:41

Jeg har stillet et spørgsmål om pop ups, men jeg kan ikke se spørgsmålet bliver registreret/ stillet nogen steder.
Jeg har nemlig det problem at mine pop ups kun er blanke felter. Jeg tror der er ødelagt et eller andet med linksne.
mvh.
henning

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-07-03 14:46

Hej Henning

Der er 10 indlæg på sp:http://www.kandu.dk/dk/spg/19100

Det må være den du efterlyser

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-07-03 14:50

Hej igen.

Nå det kan jeg ikke lige finde ud af, men hvis du kigger her:

http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=20605

så er der 4 sp. om pop up

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-07-03 14:57

Ved du hvad Henning.
Jeg tror bare du skal glemme mine indlæg. Jeg ved ikke om det er varmen, eller alm. idioti, det kører bare ikke for mig.
Der kommer nok een, der kan gøre det bedre end det jeg prøvede på.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-07-03 17:22

Hvad hed dit spørgsmål.
Kan du huske noget af teksten, helst noget specielt.
Har du måske ved en fejl kommet til at slette det igen, for det kan man godt inden der er nogen der svarer.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-03 18:50

Vi starter med de blanke pop-up's :

Er det nogen pop-up's du har bedt om at få vist?
Er det nogen pop-up vinduer du selv har kodet?
Er det noget der 'bare' dukker op?
..eller er det nogen pop-up's med en overskrift i titel linien, som ikke svarer til indholdet?
Bare blanke vinduer uden noget?

Kort sagt; hvad er problemet?

Er det 'spørsmålet' der er forsvundet? Så må du stille det igen. Sikkert en fejl fra kandu.dk.
Har du mistet point derved; ska' du brokke dig. = ØV. Support herfra =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hennings

Dato : 25-07-03 12:42

Min startside er TDC online. der kommer altid en popup, men feltet er blankt med den blå bjælke øverst, hvor der står
Microsoft internet explorer. Hvis jeg på en side vil trykke med musen på et felt for at få et billede frem, eller en anden oplysning, eller hvad det nu kan være Så kommer der kun det blanke felt. Hvis popup kommer af sig selv er de også blanke.De kan variere i størrelse, men udseenet er det samme. Jeg har ikke kodet nogetsomhelst. Det eneste jeg har foretaget mig er at downloade ad-aware for nogle få dage siden. Jeg har slettet den igen. Om det betyder noget ved jeg ikke, jeg tror det ikke.Jeg er klar over at det er både reklamer og andet. Når jeg for eks. i den email i sendte til mig trykker på henvisningen "www kandu.dk/dk/spg/19326 sker der ingenting.Men jeg er nødt til at starte explorer og skrive hele adressen. Jeg vil meget gerne have det til at virke, også selv om jeg så får reklamer.
mvh.
Henning

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-03 13:13

Henning!
Hvis du kører XP, så kan du gendanne din comp. til før den dag hvor problemet opstod.
Hjælp>søg på gendannelse>nu får du en lille forklaring på hvordan.
Og efter gendannelsen kan du indstallere igen.
Det kunne jo være det er den forkerte adware du har, eller forkert opsætning.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-03 13:19

Er det win98? Så kører du Spybot. Den fjerner spy/ad-ware. 'Lovlige' pop-up's får du stadigvæk. f.eks på Ekstrabladet og TDC. Du kan stadig blive 'inficeret' med mindre du også installere f.eks Spywareblaster. Se iøvrigt: http://spywarefri.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:05

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>