/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
afspilning af film
Fra : kragsfeldt
Vist : 221 gange
100 point
Dato : 23-07-03 21:26

jeg har downloaded bad boys 2, men jeg kan afspille den. Eller dvs. at den afspiller en sort skærm uden lyd - men den afspiller. Filen hedder Bad.Boys.II.CD1.DVDscr.XViD.ViTE .
Jeg har downloaded både Xvid og divX codecs, men alligevel er der kun en sort skærm.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 23-07-03 21:53

prøv med kazaa lite codec pack der er de fleste af de nye codecs i ... har ikke haft nogle problemer siden jeg hentede det ...
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm#kazaa

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 23-07-03 21:57

det er med stor sansynlighed ac3 audio(som er includeret i kazaa lite codec pack) du mangler det bliver brugt i mange nye rips ... bare for at give dig en forklaring samtidig

mvh
Phylock

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 23-07-03 22:04

ac3 giver da ikke sort billed - een ting er sikkert det er et codex problem .... hmmm du har da xvid ik *rofl*

Lennie

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 23-07-03 22:23

lol det har du ret i ... nogle gang læse man lidt for hurtigt ... fik kun det med at der ikke var lyd på ... men kazaa lite codec pack burde stadig kunne klare det og der er xvid includeret

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : kragsfeldt

Dato : 01-08-03 12:04

har prøvet med kazaa codecpack - hjælper ikke.

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 08-08-03 03:31

ok.. hent denne lille pakke; http://flow.dl.sourceforge.net/sourceforge/gordianknot/GordianKnot.CodecPack.1.4.exe (har ac3 xvid bla bla :) og installer... hvis det ikke virker så prøv http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/ffdshow/ffdshow-20030523.exe (ffdshow er altid godt) .... ellers: send mig en mail på fozz@privat.dk :)

ps. ellers prøv at hente xvid endnu en gang; http://basiq.dns2go.com/community/files/XviD_Install.exe

Cheers!
//Fozz

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 11-10-03 19:08

hvaa... er spørgsmålet besvaret? eller... ?!

SeS!
Foss