/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Virker kranio sakral
Fra : sibbel
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 22-07-03 21:39

Jeg har i en periode lidt af svimmelhed og muskelspændinger. Jeg er undersøgt af læge, ørelæge m.fl.. Der ikke har kunnet finde fysiske sygdomme. Min svimmelhed opstod efter en traumatisk oplevelse, som jeg har fået bearbejdet, men nu er det som om min krop ikke vil følge med. Jeg har fået en behandling hos en kranio sakral terapuet, der sagde at en behandling skulle være nok. Jeg føler også at det har hjulpet lidt, da jeg efter behandlingen følte mig fuldstændig afslappet, men...
Er der nogen der har erfaring med at kranio sakral behandling hjælper, og eventuelt hvor mange behandlinger der skal til.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

venligst Sibbel

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 22-07-03 22:19

Hej Sibbel.

Jeg har en nevø på 4 år, der har modtaget kranio sakral behandlinger i noget der ligner et halv år ( intervallet er på 3 uger) og det har hjulpet ham.
Han kunne under ingen omstændigheder være i stue med mange mennesker,havde indlæringsvanskeligheder , og utrolig aggresiv.
Alle situationerne har ændret sig mærkbart.
Han leger med andre børn,forstår mere end andre børn på hans alder,kan være vild ,men ikke nær så aggresiv.
Du kan prøve denne adr.:www.kst.dk der kan du gå ind og bla. se hvilke kurser de forskellige terapeuter har bestået .

Jeg håber at dette indlæg kan hjælpe dig.

Prøv at tale med din behandler om et par behandlinger mere eller prøv at finde en anden det kan jo skyldes at du ikke er tryg ved vedkommende.

Mange hilsner
Rita

Kommentar
Fra : Blosom

Dato : 25-07-03 21:44

Hejsa
Jeg har mange erfaringer med KST, og det virker bestemt beroligende. Men om det hjælper på dit problem, er svært at sige, da dit svimmelhed kommer fra taumatiske oplevelser. Måske du skulle prøve kinesologi istedet, de berører sådanne emner. Men KST kan ihvertfald ikke skade nogen.

Håber på bedring

Knus Lise

Kommentar
Fra : Blosom

Dato : 25-07-03 21:44

Hejsa
Jeg har mange erfaringer med KST, og det virker bestemt beroligende. Men om det hjælper på dit problem, er svært at sige, da dit svimmelhed kommer fra taumatiske oplevelser. Måske du skulle prøve kinesologi istedet, de berører sådanne emner. Men KST kan ihvertfald ikke skade nogen.

Håber på bedring

Knus Lise

Kommentar
Fra : linda53

Dato : 18-11-03 09:11

hejsa

jeg har prøvet KST og det havde jeg rigtig gode erfaringer med. Led meget af svimmelhed, var blevet undersøgt for alt, men alt var normalt. Havde det bare så godt da jeg fik KRT og svimmelheden forsvandt,men jeg havde desværre ikke råd til at fortsætte da sådan en behandling koster omkring 4oo kr pr.gang, da jeg stoppede med behandlinger kom svimmelheden igen.
Jeg kan klart anbefale KST.

m.v.h. L

Kommentar
Fra : sibbel

Dato : 18-11-03 12:22

Hej
Jeg havde helt glemt at jeg havde stillet spørgsmålet her. Jeg fik i august måned 4 behandlinger med KST og har gudskelov ikke haft problemer med svimmelhed siden. Få gange har der været tendenser til at den var på vej igen, men heller ikke mere end det. At være svimmel lammer en meget i hverdagen og de næsten 4 måneder, hvor jeg mere eller mindre var svimmel hele tiden har været den værste tid i mig liv. Jeg har på den anden side lært meget om mig selv og har vel derfor også fået en større forståelse. Det er ikke kun det at være svimmel, men lige så meget alt det der følger med.
Jeg siger mange tak for svaret og ønsker alt vel fremover.
Mvh. Sibbel