/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til Messenger 6.0
Fra : bigmozzy
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 22-07-03 21:16

Hjælp hvad er der sket med min messenger. Den har virker okay indtil videre men så skete der pludselig det at når jeg skriver M viser den M, men når jeg skriver m viser den en stjerne. Det er død irriterende at se på i længden.

Jeg har prøvet at fjerne messenger, og installere den igen, men det hjalp ikke.

Hvem kan hjælpe?

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 22-07-03 21:45

hvilken version bruger du?

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 22-07-03 21:47

Jeg bruger 6.0

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 22-07-03 22:05

kan du have lavet dine egne humørikoner og så have skrevet at bogstavkoden til stjernen er m?
bare en mulighed

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 22-07-03 22:10

Nej det tror jeg ikke, har ikke gjort noget med humørikoner så vidt jeg ved. Men hvordan får jeg det væk???

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 22-07-03 22:13

Nå problemet er allerede løst til. kleinsmeden klarede det for mig.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 22-07-03 22:22

godt nok så

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 22-07-03 22:24

Så spørgsmålet her er LUKKET nu d. 22/7-03 kl. 22.21

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 24-07-03 19:31

Hej bigmozzy!

Såvidt det fremgår af kandu.dk, så er dit ? ikke lukket.
Ihvertfald figurerer det stadigvæk under "Ubesvarede spørgsmål".
Mon ikke det vil hjælpe, hvis du tildeler en af spørgsmålssvarerne her i tråden de 50 point, som du har vurderet spørgsmålet til?
Kleinsmeden kan nok ikke få megen glæde af dem, men du får muligheden for at få returpoint fra andre kandu-brugere.

Med venlig hilsen Rupta.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:33

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag