/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
email
Fra : dengamle
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 22-07-03 19:46

jeg har sendt mail og fået svar men nu kan jeg ikke finne ud af at komme tilbage til svaret

dengamle@privat.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 20:00

Er det på kandu du har sendt en mail?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-03 20:01

Klik på 'dengamle' over dette spørgsmål og find det spørgsmål du stillede og vil læse kommentaren til. Hvis du har accepteret svaret skal du vælge : 'Din historik' i menuen til ventre i 'det blå' felt og finde det der.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 20:07

Hvis du "klikker på dit eget navn kan du se hvad du selv har spurgt om.

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-07-03 20:15

Du står registreret som almindelig bruger og får derfor ikke noget ud af at klikke på dit navn.
Vil du have adgang til din historik o.lign., skal du registre dig som superbruger.

Men de mails, du har modtaget, ligger i indbakken hos dit mailprogram.
Det gælder også de mails, du modtager fra kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 20:21

dengamle: Hvad var spørgsmålet/kategori
ans

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-07-03 20:45

det drejer sig om incredi-mail
der var en der var så venlig at sende den på DANSK men nu kan jeg ikke finde den

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-07-03 20:46

det drejer sig om incredi-mail
der var en der var så venlig at sende den på DANSK men nu kan jeg ikke finde den

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 22-07-03 20:47
Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 20:57

-> nu er dengamle blevet superbruger.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-07-03 21:00

jeg takker for svarene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-03 21:09

Tillykke 'dugamle' super

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:48

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>