/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
regnvandstank hvor købes den ?
Fra : Odense
Vist : 3503 gange
50 point
Dato : 22-07-03 17:34

Hvor kan man købe en god solid regnvandstank til på 500 litter eller mere... skal bruges til at vaske bil, vande have osv... jeg ville tro jeg vil nedgrave den, og så bruge en dykpumpe...

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 60 point
Dato : 22-07-03 18:31

Jeg ved ikke hvor i landet du bor men mange fiskefabrikker har sådanne stående brugt.
500 liter er ikke meget vand. ta hellere mere som du også skriver.
En almindelig regnvands tønde indeholder 200 liter og det er ikke meget, det kræver kun 2 mm. regn på vores tag så er den fuld, men den bliver hurtig tom igen.
T

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-07-03 20:58

Min svigersøn har lige købt 2 tanke ved dette firma.

http://www.lind-emballage.dk/02_p~~~~tanke.html

mvh John

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 22-07-03 21:02

Prøv at henvende dig ved en fabrik i dit område der bruger kemikalier /farver/osv.

De har garanteret nogle de gerne vil af med.

Jeg har selv købt en den er godt nok på 1000 l men det gør vel ikke noget?
De rengør den sikkert også for dig.(med en hedvandsrenser)

Du kan være heldig at de er lavet af sort plast,så behøver du ikke at grave den ned!

Jeg gav 250 kr for sådan en ,det er vel en ok pris?

MVH Ymot

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-07-03 21:02

Du må skrive linket selv, der skal stå p a l l e t a n k e, men der er noget kuk med kandus server.

Kommentar
Fra : globus

Dato : 14-08-03 10:31

I den BLÅ AVIS er der mulighed for køb af mange forskellige vandbeholdere til billige penge både på deres netavis og alm. avis.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-11-03 19:45

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:48

Tak for svaret stig54.