/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pockets Tabs
Fra : Schnoor
Vist : 903 gange
60 point
Dato : 22-07-03 15:17

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde tabs til det hedengangne danske band Pockets?

Kommentar
Fra : henriko

Dato : 02-08-03 11:45

Hello Schnoor,

Jeg har selv ledt og ledt hele nettet igennem for tabs til Pockets, men det eksisterer ikke.
Er der et bestemt nummer du gerne vil have akkorder på, så kan jeg godt tabbe det til dig?

Pockets rulez!

/Henriko

Kommentar
Fra : Schnoor

Dato : 05-08-03 20:26

Det var sådan set dem allesammen, men jeg kan da godt nøjes med "Bye Mr. Jones" og "I wont be there anymore".

Schnoor@hco.kollegienet.dk

Kommentar
Fra : olahnet

Dato : 01-09-03 17:37

"Bye Mr. Jones" ville jeg meget gerne ha også :)

miksor@ofir.dk tak !

Kommentar
Fra : moller06

Dato : 27-10-03 16:39

øhm, nu er det jo lidt tid siden dette spørgsmål kom på, men er der nogen som har fået noget fra pockets.

jeg kunne også godt tænke mig nogle af de tabs i omtaler og flere til

moeller_hardbox@hotmail.com

Kommentar
Fra : chor89

Dato : 16-12-04 23:46

HEj alle....
Mange af jer har spurgt om here comes the sun(pockets versionen) ... dog ikke lige i dette forum, men nu får i altså svar
her.
Vers:
A I D I E X 2

Omk.
A I D I H Ja så mange som hører sig til.

"I wont be there anymore"

Sangen er bygget om 4 akkorder.... C Am Dm7(Dm) G
De bliver brugt igennem hele sangen bare i nogle forskellige rækkefølger (det burde være til at lytte sig frem til) Håber i kan bruge det. Hilsen Chor på 15 ......