/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Benedikte bestik søges...
Fra : spock28
Vist : 1336 gange
400 point
Dato : 22-07-03 13:15

Vi mangler Benedikte knive... Nogen der ved hvor vi kan købe disse? Vi har prøvet på markeder, antikvitetsforretninger m.m. - ingen gevinst. Er der ingen private som vil sælge deres Bendikte bestik (helst knive)?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 17:56

Det kan købes hos www.skovsantik.dk

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 17:59

Da der endnu ikke er svar på dit spørgsmål under "Hus og have" kan du nå at slette det.

mvh ans

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 22-07-03 23:06

Skovs Antik har ingen knive - de er sjældne - har prøvet der!
Hvorfor skulle jeg slette mit spørgsmål under "Hus og have"?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 23:16

Fordi det er det samme spørgsmål du stiller, jeg tror ar du får dine point tilbage.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 23:47

Det undre mig lidt at Benedikte bestik nu er forsvundet fra Skovs Antik. Da kl. var 17.56 var det muligt at købe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-03 01:09

spock28: Sælger du selv bestik? Det undrer mig stadig at lige netop den linie med Benedikte bestik nu er blevet slettet fra Skovs Antik?. Da jeg så siden var der også knive til salg. Både nye/brugte.

mvh ans

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 23-07-03 07:41

Ja, de plejer at annocere med knive også, men det er meget sjældent at de har nogen - jeg sælger ikke selv bestik, jeg samler på Benedikte, men mangler stort set kun knive (selvom andet også har interesse).

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 400 point
Dato : 23-07-03 08:31

Der er også www.antikblaa.dk
Hvis du ikke har, kan du sætte en annonce i Den Blå Avis.

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 23-07-03 09:37

Som nævnt har vi prøvet antikforretninger, men knivene er ikke til at finde, derfor prøver jeg nu via Kandu, at se om der er private som skulle ligge inde med noget de vil af med (det var sådan vi startede med at samle). Annonce er indrykket i DBA.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 01-08-03 11:49
Godkendelse af svar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 19:54

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-04 20:03

Selv tak!

Har du fået fat i knivene.

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 20:17

Næh... men nu lukker jeg spørgsmålet... *S*