/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Firewall of netværk
Fra : nvierning
Vist : 222 gange
20 point
Dato : 21-07-03 23:16

Jeg har installeret et netværk, og de fungerer sådan set ganske udemærket, men - men - men, når jeg aktiverer min Norton firewall virker netværket ikke. er der en måde man kan konfigurere Norton firewall, så netværket virker med firewall'en aktiv
/Nils

Kommentar
Fra : fbra01

Dato : 29-12-03 21:29

Det er fordi der ikke må komme fremmede ind på din HD så kommer der en meddellse om hvilken fil eller program der prøver at trænge ind.
Du kan hvis det er ok at det må komme ind sætte flueben i den lille rude og så giv lov til kun denne fil eller prg. på den øverste linje og tryk så OK
det skulle så ikke komme igen før der kommer en anden ukent fil og vil ind er det ok så gør det samme igen.
Det er nogle gange trals men det er den mest sikre måde hvis man vil undgå fremmede i at komme ind på sin pc.

mvh. fbra01

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 28-04-04 09:34

Hvis det er muligt ville det være bedst at slå firewall'en fra... men det er kun hvis du er sikker på at der ikke er virusser og der ikke er internet...

Ellers kunne du vel gå ind og lave brugere til netværket... Dette kræver dog at alle dem der logger på har en bruger/kode...