/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Nikon F60
Fra : jajaja60
Vist : 276 gange
20 point
Dato : 21-07-03 21:57

Hej med jer,

Jeg ejer et Nikon F60 spejlrefleks kamera (købt i Hanoi december 2000)

Nu er det pludselig holdt op med at virke. Det virker umiddelbart som et ret
banalt problem - nemlig at selve knappen til at tage et billede med, ikke
kan trykkes helt ned.
Min kæreste var inde i en butik med det, og fik at vide at det ville koste
min. 1000 kr at reparere det, da det kun er Nikon selv der må reparere på
det. Det virker meget urimeligt - især fordi jeg tror problemet er ret
lille.
Nogen der har et forslag til hvad jeg skal gøre?

Med venlig hilsen
Lars D. Nielsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 22:08

Prøv denne adresse:
http://www.dfa-as.dk/search/nikon-kamera/
DFA A/S, Lersø Parkallé 101, 2100 København Ø, Tlf. 39 16 20 20,
Det kan være de vil hjælpe dig.
Et lille gæt:
batteriet til lysmåler løbet tør , så den låser for optagelse.
cameraindstilling som låser for optagelse.
reagerer lysmåleren ved halv-nedtrykket.
Emesen. (gammel nikon-ejer af ftn)