/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Er det et spøgelse?
Fra : Hermannsen
Vist : 743 gange
22 point
Dato : 21-07-03 17:44

Hej allesammen.

Min søde og stilfærdige bror har oplevet noget lidt underligt, og jeg ønsker at hjælpe ham. Jeg vil gerne finde ud af, om det er et spøgelse han har mødt.

Han sad i sit hus, som han har købt, og som ligger ude på landet i Nr. Snede - egnen i Jylland. En aften ligger han i sin seng, og tænker på, hvordan huset mon så ud, i gamle dage, og hvem som boede der osv.
Det skal lige indskydes, at min bror, J, er meget videnskabeligt uddannet, er ateist og skeptiker. Han tror IKKE på ånder.
Pludselig mens han forestiller sig huset i gamle dage, får han en underlug kulde i kroppen og får gåsehud overalt! Samtidigt føles det som om hårene lige ovenpå hovedet (nær issen) rejser sig op. Det er som om nogen eller noget forsøger at komme ind i hans hoved gennem et hul eller et eller andet på hans isse!

Det var efter j's beskrivelse meget underligt, men ikke egentligt uhyggeligt. Hans følelse var, at hvis det var en ånd, så var den ikke fjendtlig.

Hvad tror I det var?

Hvad kan man gøre hvis man vil undersøge det nærmere?

kh
Britt Hermannsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 17:58

Jeg gætter på at det hans koncentrerede forestillingsevne, der måske har spillet ham et lille pus.
Emesen.

Kommentar
Fra : LarsNic

Dato : 21-07-03 18:43

Hej Britt. Sikke dog et spændende hus din bror har erhvervet sig. Hvis jeg var i hans sted, ville jeg no kontakte en clairvoyant, og få vedkommende ud og "se" på sagerne.

kh
LarsNic

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 21-07-03 22:01

Fyrer han den fede

Kommentar
Fra : Hermannsen

Dato : 21-07-03 22:37

Jeg gider ikke dumme svar som
"Fyrer han den fede" eller "ser han syner", og den slags.

okay

Britt.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 22-07-03 01:08

Ro på nu britt, manden kan jo også være lidt ude af balance

Accepteret svar
Fra : Methe

Modtaget 22 point
Dato : 22-07-03 11:54

Hej Britt
Jeg synes helt sikkert det lyder som en afdød, som ikke ønsker at slippe huset. Ellers ville han ikke mærke kulde - desuden virker det netop som om, at der er 'noget' der har forsøgt at trænge ind i hans krop gennem hans kronechackra, som netop har været åbent, fordi han lå og tænkte på hvem og hvad osv.

Jeg ville som LarsNic skriver kontakte en, der kan rense huset! Det ville jeg synes var ret så vigtigt. Og så ville jeg samtidig få personen til at rense din bror.

Held og lykke
Methe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-07-03 16:25

Min kommentar var IKKE en "dum" bemærkning - nemlig.
Der er nu også den mulighed, at det er tankeoverføring fra dig, evt. på grund af din bekymring eller at du måske er lidt ked af at han bor der.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Hermannsen

Dato : 22-07-03 17:06

Tak for svaret Methe.
Jeg vil forsøge at finde en, som kan rense huset.

Britt.

Kommentar
Fra : Methe

Dato : 23-07-03 09:59

Held og lykke!

Methe

Kommentar
Fra : fbi2

Dato : 08-06-04 11:45

Kan det tænkes at din bror har haft noget med det okkulte at gøre ?
Vær venlig at svare mig da det her er meget alvorligt .

Hermannsen hvis du læser dette brev svar så hurtigt som muligt

Kommentar
Fra : Leyna

Dato : 19-12-04 22:58

Hvis du ikke har fundet nogen der kan gøre noget for din bror og hans hus, er jeg villig til at gøre et forsøg.
Jeg bor i Nr. Snede området.

Hilsen Leyna