/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan unlocker jeg Siemens C45
Fra : charlot
Vist : 2007 gange
20 point
Dato : 21-07-03 11:06

Jeg har skiftet teleoperatør fra Sonofon til Telmore og forsøger med ncr-kode og låsekode at unlocke min Siemens C45 men ingenting sker. Det eneste displayet viser er "Telefon spærret! Netkode". Hvad skal jeg gøre?

mvh.

Charlotte

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 21-07-03 11:13

Tjek siden www.mobilunlock.dk her kan du se hvor tæt på dig man kan unlocke din mobil, for det er det der skal til for at din mobil virker igen.

hilsen

Chronograph.dk

unlock/mobiludstyr
info@chronograph.dk
Isedgade 43

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 21-07-03 13:25

http://www.gratisunlock.dk/ er der en udførlig vejledning på hvordan du unlocker din mobil.

MVH
SBL

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 21-07-03 16:15

Min fejl - på den side kan du ikke unlocke Siemens.
Prøv istedet: http://www.tronik.dk/html/unlock.html#Siemens

SBL

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 22-07-03 17:18

Hvis du har fået koden fra Sonofon skulle du nu selv kunne låse den op.

1. Tag SIM kortet ud
2. Tænd telefonen - tast *#0000*koden fra sonofon# ( 8 cifre )
- Bemærk nu hvad telefonen nu skriver !!!
Hvis alt går efter planen skriver den "netværks kode slettet" eller noget i den stil.
Skriver den forkert kode eller lignende så er der noget galt med koden.
Skriver den "Vent venligst" - så er koden korrekt, men den venter på at tiden før næste forsøg
accepteres går, så lad telefonen ligge og vente.

Er der SIM kort i telefonen - så skal PIN koden tastes før oplåsningen accepteres !
Derfor - tak kortet ud, så er du sikker på det virker.

Taster du forkert, så skal du vente lidt med at taste igen.
For hver gang du taster forkert bliver tiden før næste forsøg x 4 - første gang 30 sekunder.
At slukke telefonen hjælper ikke, lad den forblive tændt. Er der forsøgt mange gange
kan der gå op til 1 uge før du kan forsøge igen.

Du kan kontrollere om telefonen er oplåst ved at taste *#0606# - tryk på info.
Skriver den Unbarred hele vejen ned er den oplåst, ellers vil der i en af linierne stå 238 02.

Kan du ikke låse den op med den udleverede kode, så skal du bare få den sendt til rep. -
det er dækket af garantien hvis den ikke kan oplåses. Husk at medsende den kode du fik,
så de også kan prøve om den virker, eller du har fået en forkert kode.

Held og lykke med oplåsningen.