/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Links??
Fra : Try_to_help
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 21-07-03 00:22

Jeg ville gerne høre om hvordan man linker rigtigt til destinationer som papirkurv denne computer og netværk??
jeg skal bruge det til mit active desktop...
og har prøvet at lade frontpage om det, det der sker er den ikke reagere hvis jeg trykker på det link først...
men hvis jeg åbner internet explorer og bagefter klikker på linket så duer det...

hjælp venligst da det er meget frustrende!!!

har prøvet også at sige den skal åbne i nyt vindue duer heller ikke!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 00:29

Hvis du skal have noget til at virke i Front Pages så skal du lige oprette et websted på din egen computer først. De sider du laver med links skal gemmes for at virke, dog er der viss ting der først virker i "vis i web-browser.
Emesen.

Kommentar
Fra : Try_to_help

Dato : 21-07-03 00:32

jeg har lavet link til programmer og internet steder som virker... det er kun steder som windows har "opfundet" der ikke har en rigtig destination der er problemet!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 00:40

Du kan søge på de windows steder og der se den adresse der skal stå i dit link.
Du kan også i link egenskaber gå i gennemse og der finde adressen.
Hvis jeg har forstået det rigtigt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Try_to_help

Dato : 21-07-03 00:42

hmm hvordan giver jeg destinationen denne computer??
har været inde i regedit...men det duer ikke...skal jeg tilføje nogle parameter??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 00:54

Tja - der må jeg nok melde pass. Jeg har ikke prøvet at linke til de steder.
Emesen.

Kommentar
Fra : Jonas_Nielsen

Dato : 27-07-03 17:24

Hey! Det er da ik' så svært.. Gå ind i den mappe du nu vil linke til, der er jo adressen oppe i toppen, den kopirer du lige og sætter ind i dit link og vupti! Har du prøvet det?

Prøv en gang..

Kommentar
Fra : NYZAC

Dato : 07-08-03 15:36

<a href='c:/' target='_blank'>Min hardisk</a>

Den link skulle åbne c: (i et nyt vindue)

Det er ikke mugligt at åbne .exe filer (af gode grunde)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-03 16:37

NYZAC! - tja, hvor svært kan det være, jeg har lige prøvet - super
Emesen