/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
DVD rip på Mac OsX
Fra : Marthedal
Vist : 319 gange
20 point
Dato : 20-07-03 23:52

Jeg har Ringenes Herrer på DVD, men jeg er ikke særlig glad for at låne originalen ud, derfor vil jeg gerne brænde en kopi, stadig i DVD-format. Jeg har DVD-brænder. Jeg har prøvet at downloade Toast DVD Rip, men må erkende at jeg ikke fatter ret meget, er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 21-07-03 00:23
Kommentar
Fra : senia

Dato : 07-08-03 21:33

med den pro. kan du rip og kop. mpeg file eller omvand

bbDEMUX er den perfekt pro.

poi poi

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 14-10-05 16:20

Du har brug for MacTheRipper. Søg f.eks. på versiontracker.com for at finde den seneste version. Og så kan du også få brug for programmet DVD2One så du kan proppe en 9GB DVD ned på en 4,5GB DVD-r plade. Endelig for du selvfølgelig også brug for en rigtig god advokat når antipiratgruppen kommer på besøg hos dig!