/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Åbne 3510i
Fra : Thomas32
Vist : 509 gange
20 point
Dato : 20-07-03 11:51

Er der nogle der kan hjælpe mig hvor dan kan jeg åbne min mobil når jeg har et datakabel
3510i

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-07-03 11:52

Tænker du på unlock?
Det kan du nemlig ikke med et datakbel. Der skal bruges et flashkabel.
Prøv www.gratisunlock.dk i stedet.

Kommentar
Fra : Thomas32

Dato : 20-07-03 12:11

er du sikker på det jeg har hørt at jeg godt kan og de vil have 100kr
www.gratisunlock.dk for de det er med debitel

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-07-03 12:26

Det tror jeg ikke de vil. Depritel står jo under listen med operatører.
Det er da ihvertfald gratis at prøve.
Det har virket da jeg gjorde det på min kærestes 3510i

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-07-03 12:30

Hej Thomas
Du kan roligt unlock din mobil på http://www.gratisunlock.dk det koster dig ikke noget. Jeg har selv åbnet lille-mors 3510i via denne side (fra TDC), og det virker fint.
Husk... det var evil_jew som gav dig tippet
Søren

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 20-07-03 12:33

Hej Thomas!

Se tips http://www.kandu.dk/dk/tip/4597

Hilsen Jytte

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-07-03 12:38

Clan: Om ikke andet så ødelægger det ikke min dag at gå glip af 20 point.

Jytte: Ikke for at hetze dig, men undrer mig lidt over hvad nytte dit indlæg gør??

Kommentar
Fra : Thomas32

Dato : 20-07-03 13:50

Det koster 100kr når man har debitel for de de selv skal gøre det
og ikke kan bruge de programmer der findes jeg har hented et par af dem ned
og kan godt låse mobiler op men bare ikke med debitel

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 20-07-03 14:27

Korrekt! : Der skal særlig software til, når en 3510i skal låses op - ikke mindst hvis den er låst til Debitel. Prisen for sw + dongle ligger omkring 800 kr., og så er du trods alt bedre tjent med at betale 100 hos en unlocker, medmindre du agter at påbegynde en karriere indenfor faget.

Ikke korrekt! : Man kan godt unlocke med et datakabel - til det er et flash-kabel helt unødvendigt, medmindre man agter at bruge en ældgammel og meget omstændelig metode, hvor man laver en partiel flash, som overskriver den del af software'n, som indeholder låsen, med ny software.

Der findes unlockere over hele landet, der kan låse en Debitel-låst 3510i op for 75 til 100 kr. - check http://www.dkunlock.dk

Venlig hilsen

NKSDK

Nokia-unlock i Viborg

Kommentar
Fra : Thomas32

Dato : 20-07-03 14:55

Tak for hjælpen men vilke program kan jeg bruge når jeg har et datakabel
jeg har hørt at nokia pc suite kan bruges?

Venlig hilsen Thomas

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 20-07-03 16:40

Det er fint nok, Thomas, men der er ingen gratis-programmer eller suiter, der kan knække en Debitel-låst telefon - du er nødt til at slippe kronerne. Til gengæld kan du jo bruge dit kabel til upload af ringetoner og den slags, hvis du har sådan nogle liggende på din PC.

Venlig hilsen

NKSDK

Nokia-unlock i Viborg

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 20-07-03 16:42

Korrekt! : Der skal særlig software til, når en 3510i skal låses op -

Det er ikke korrekt - jeg låste 2 op igår ved at bruge koderne fra http://www.gratisunlock.dk

ikke mindst hvis den er låst til Debitel.

Med hensyn til Debitel, ved jeg det ikke - men det skulle ikke undre at de har gjort noget specielt ved deres telefoner, selvom jeg ikke tror det - men det koster jo ikke noget at fx prøve at hente koden og så taste den ind én gang. Hvis det ikke lykkes så prøv med et kabel.

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 20-07-03 16:51

Hmm.. -jeg HAR ellers låst 2 X Nokia 3510i´er -låst i debitel(sonofon), -op på gratis unlock.dk ! ?
-med gratis unlock-kode, altså... !
-plus flere andre nokia´er, -selvom min kærestes 7250 sagde "forkert kode" -var den alligevel låst op..!
-men jeg er måske bare go´ !! ?
c",)
Go´fornøjelse...
janhof

Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 20 point
Dato : 20-07-03 17:03

Problemet med Debitel er, at de anvender 2 net, og telefonen er som følge deraf også låst til 2 net.

NKSDK

Godkendelse af svar
Fra : Thomas32

Dato : 20-07-03 17:34

Tak for svaret NKSDK.

Jeg vil så prøve at betale mig fra det

V.H. Thomas

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 16-04-04 19:12

Jeg ville høre jeg har købt et datakabel og det er ikke debitel hvilket program kan jeg bruge for at unlocke den.. har brugt mine 5 forsøg på det andet