/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pris på brugt Jincheng (Honda Dax)
Fra : kejap
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 17-07-03 19:40

Hvor meget bør man give for en brugt Jincheng JC 50Q 45-knallert ( Honda Dax ). Den jeg har set på er ca. 2 år gammel og kørt knap 2000 km. lovligt.?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-07-03 20:41

Det afhænger jo meget af standen, men de står faktisk rimligt højt fordi der er så få af dem tilbage. Så jeg ville skyde på at du nok skulle over de 5.000, men hvor meget over afhænger jo en del af standen.... Du kan jo også finde et vrag til 1000kr. og sætte det i stand.....

Kommentar
Fra : kejap

Dato : 17-07-03 23:18

Hej
Standen er god, den er jo også kun 2 år gammel. Det er en Eu- knallert med nummerplade. Jeg mener den koster ca. 14000 kr fra ny og kan stadig købes.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-07-03 23:29

Hmmm.... Jeg troede du snakkede om den gode gamle dax, men det her er vist en temmelig ny fætter! Hvis den er i nogenlunde god stand, og kører fint så kan du sgu godt gi 8-9k+ .... Det ville jeg ikke mene var uretfærdigt....