/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvor kan man finde gratis midi filer...?
Fra : LpD_NiggA
Vist : 551 gange
20 point
Dato : 15-07-03 19:39

Jeg har lige fået en nokia 6610 og et IrDa kabel = infarød til at komunikerer med min mobil.. men jeg kan ikke finde nogen gratis midi filer eller ringetoner til min mobil jeg kan download og overfører til min mobil?? Er der nogen der kan hjælpe mig med det??

Tak for alle svar!

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-07-03 20:38

hejsa
prøv at se om der er noget du kan bruge her

http://www.nok-forums.co.uk/index.php

m v h

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 15-07-03 21:33

Du kan også prøve den her ...
http://www.digidots.co.uk/

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:26

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Kommentar
Fra : RTausen

Dato : 15-11-04 07:29

Du kunne evt. bruge programmet emule,det henter du på nettet (filesharing) det koster ikke noget, men hvordan du får det over på tlf. ??? Der er masser af midi at hente, har prøvet. Arb som musiker