/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SmartSms..hvordan gør man
Fra : jensviggo
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 15-07-03 09:24

Jeg har downloaded SmartSms 5.o. Jeg har ADSL. Hvilken opsætning skal jeg bruge for at det virker. Jeg bruger TDC. Jeg formoder keg skal bruge TCP/IP????? Hvad med SMSC numre????.
Jeg har prøver flere opsætninger, men har ikke haft held endnu.
Har du måske en løsning vil jeg være meget taknemmelig.

Jens Viggo

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 15-07-03 12:06

Du kan vidst ikk bruge smartsms med ADSL... du SKAL vidst nok have et analogt modem (56K el.lign) da programmet ringer på til en central.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 15-07-03 16:31

Hvis det er et af de der programmer som man kan sende billige sms'er med, så lad være med at bruge det. Brug hellere denne hjemmeside: www.smsme.dk Den vil du helt sikkert få masser af glæde af.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 15-07-03 16:33
Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 15-07-03 16:34

Ok, indrømmet... Men du går bare ind under "beskeder".

Kommentar
Fra : Min_xxx

Dato : 29-07-03 21:37

rasmus91 det er et program man kan sende logoer og ringetoner til sin egen mobil med og jeg kan heller ik finde ud af hvordan man gør det der

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 30-07-03 21:05

Det er ellers meget nemt. Indtast nummeret på den du vilæ sende beskeden til, og indtast hvem det skal være fra. Skriv beskeden, og send den. Simpelt nok.

@)