/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
At føle ånder
Fra : mai
Vist : 6305 gange
50 point
Dato : 28-12-01 18:12

Hvordan kan man vide, at der er ånder i sit hus? Og vil de gøre en ondt? Jeg har også tænkt på, hvorfor dyr kan mærke dem og bliver urolige, hvis der er ånder til stede? Hvis du selv har set ånder må du gerne fortælle om det!
vh mai

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-01 21:40

On Fri, 28 Dec 2001 17:12:16 GMT, "mai" <mai.news@kandu.dk> wrote:

>Hvordan kan man vide, at der er ånder i sit hus? Og vil de gøre en ondt?
>Jeg har også tænkt på, hvorfor dyr kan mærke dem og bliver urolige, hvis
>der er ånder til stede? Hvis du selv har set ånder må du gerne fortælle
>om det!
>vh mai
Hey dy

Da du var barn fortalte du sikkert dine forældre at du det skit eller
på anden måde sagde til dem at der var noget galt, og efter gentagende
gange hvor dine forældre, hjernevaskede dig med at " der er ikke noget
at være bange for" eller "der er da ikke noget" og "du fantasere"
elller noget i samme stil ikk?

Det er der ikke nogen der gør ved dyrene..........

Kan du se sammenhængende????

Har du kontakt med dine skytsånder?? For de ville kunne hjælpe dig,
den "stemme" der er inde i dit hoved (her tænker jeg på at næsten alle
kan gå og snakke med sig selv inde i hovedet, og det er for det meste
din skytsånd du snakker med).

Jeg ville ikke have noget imod at have ånder i mit hus, men det er
sikkert fordi at jeg kan sige fra over for dem, og dette er ret let.
Bed dem om at skride......... yes så nemt er det

Mange gange kan der være brug for at vejlede dem i hvordan de kommer
hjem til GUD, og at de faktisk ER døde.
Andre er kommet for at hjæpe os menesker.
Og så er der dem der bare kommer for at lave fis eller direkte prøver
at skade os, det er dog ikke så nemt for dem, for de har svært ved at
matrelisere sig (altså sætte deres svingninger på vores frekvens) .

Det der altid kan rense huset er at man beder GUD om at hjælpe (du
behøver ikke at være kristen, muslim, jøde eller have nogen form for
tro) dig med at drive ånderne hjem/væk, og alle disse formaninger du
kommer med her, for at rense dig/dit hjem, skal du tale højt og hvis
du mærker at det kniber lidt med at få dem væk, hjælper det at blive
rigtig gal i hovedet, og evt. skrige ad dem.

Håber du kan bruge dette

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Godkendelse af svar
Fra : mai

Dato : 28-12-01 23:23

Tak for svaret Bjarne Krog.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-01 19:51

mai wrote:

> Hvordan kan man vide, at der er ånder i sit hus? Og vil de gøre en ondt?
> Jeg har også tænkt på, hvorfor dyr kan mærke dem og bliver urolige, hvis
> der er ånder til stede? Hvis du selv har set ånder må du gerne fortælle
> om det!
> vh mai
>
Hej Mai,
Der et par tommelfingerregler for omgang med ånder
Ting der kan indikerer tilstede værelsen af ånder.
..Pludselige temperatur skift selv om der er varme i rummet du er i..
Små luftninger.
Små små kramper i kroppens muskel panser.
Følelese af at luften bliver fyldt med usynlige tråde som du indånder
hvorefter de materiliserer sig i ikroppen lunger (ectoplasma)

Som modtræk for at stå mod ånden anbefales indtagelse af brød ,salt,sukker
og hvidløg og mælk og kød i det hele taget alt spisning af fast føde
(Mad)helst
føde indtagelse en gang i timen,

Det hjælper med til stabilere dit eget ego så ånden ikke render af med dig
.

Af magi kan nævnes.Det pentagram der hedder opgående for jord
det har en af berolingende virkning på alle draconiske ånder .
En anden teknik er at fixerer ånden til et såkaldt fokalpunkt et center for
åndens kognition
..

--
Venlig Hilsen
Flemming Kudsk
kudsk@nypost.dk
Website :
http://kudsk.getto.net
Okkult Rådgivning :
http://clik.to/okkult

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-01 20:19

mai wrote:

> Hvordan kan man vide, at der er ånder i sit hus? Og vil de gøre en ondt?
> Jeg har også tænkt på, hvorfor dyr kan mærke dem og bliver urolige, hvis
> der er ånder til stede? Hvis du selv har set ånder må du gerne fortælle
> om det!
> vh mai
>

Hej Mai,
Der et par tommelfingerregler for omgang med ånder
Ting der kan indikerer tilstede værelsen af ånder.
..Pludselige temperatur skift selv om der er varme i rummet du er i..
Små luftninger.
Små små kramper i kroppens muskel panser.
Følelese af at luften bliver fyldt med usynlige tråde som du indånder
hvorefter de materiliserer sig i ikroppen lunger (ectoplasma)

Som modtræk for at stå mod ånden anbefales indtagelse af brød ,salt,sukker
og hvidløg og mælk og kød i det hele taget alt spisning af fast føde
(Mad)helst
føde indtagelse en gang i timen,

Det hjælper med til stabilere dit eget ego så ånden ikke render af med dig
.

Af magi kan nævnes.Det pentagram der hedder opgående for jord
det har en af berolingende virkning på alle draconiske ånder .
En anden teknik er at fixerer ånden til et såkaldt fokalpunkt et center for
åndens kognition
..

Venlig Hilsen
Flemming Kudsk
kudsk@nypost.dk
Website :
http://kudsk.getto.net
Okkult Rådgivning :
http://clik.to/okkult

--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-01 00:16

On Sun, 30 Dec 2001 20:19:14 +0100, Flemming Kudsk <kudsk@nypost.dk>
wrote:

>mai wrote:
>
>> Hvordan kan man vide, at der er ånder i sit hus? Og vil de gøre en ondt?
>> Jeg har også tænkt på, hvorfor dyr kan mærke dem og bliver urolige, hvis
>> der er ånder til stede? Hvis du selv har set ånder må du gerne fortælle
>> om det!
>> vh mai
>>
>
>Hej Mai,
>Der et par tommelfingerregler for omgang med ånder
>Ting der kan indikerer tilstede værelsen af ånder.
>.Pludselige temperatur skift selv om der er varme i rummet du er i..
>Små luftninger.
>Små små kramper i kroppens muskel panser.
>Følelese af at luften bliver fyldt med usynlige tråde som du indånder
>hvorefter de materiliserer sig i ikroppen lunger (ectoplasma)
>
>Som modtræk for at stå mod ånden anbefales indtagelse af brød ,salt,sukker
>og hvidløg og mælk og kød i det hele taget alt spisning af fast føde
>(Mad)helst
>føde indtagelse en gang i timen,
>
Undskyld jeg blander mig her, men hvad er det du skriver????????

Skal hun ikke også vifte med en fjer fra en flagremus (ja jeg ved godt
at flagremus ikke har fjer, men det var for at understrege min mening
om det du skriver)

>Det hjælper med til stabilere dit eget ego så ånden ikke render af med dig
> .
>
>Af magi kan nævnes.Det pentagram der hedder opgående for jord
>det har en af berolingende virkning på alle draconiske ånder .
>En anden teknik er at fixerer ånden til et såkaldt fokalpunkt et center for
>åndens kognition
>
???????????

kun du forstår hvad du skriver her, lad nu være med at drive gæk med
os der ikke lever i middelalderen.

..
>
>Venlig Hilsen
>Flemming Kudsk
>kudsk@nypost.dk
>Website :
>http://kudsk.getto.net
>Okkult Rådgivning :
>http://clik.to/okkult

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-01 14:06

Det er sgu ikke middelanderligt at tro på ånder.
Med hvilket erfarings grundlag udtaler du dig at min praksis som shaman ¨???

Er det mindreværdigt i forhold til dit såkaldte rationelle og saglige bidrag
til debatten,Gu er det ej!!..
Men som enhver middelmådig nar med en mening om altid som du dybest set ikke
ved en skid om udtaler
du dig ikke i debatten,men kritiserer kun,du har jo ikke skid at tilbyde,så
bare klap i til du har noget at komme med
Er du i det hele taget sikker du i det hele taget ved hvad en entitet er
:Nej vel??
Men slå andre i hovedet med en alvor der bygger på skræmthed over for ånden
kan du,du er sgu for primitiv.

--
Venlig Hilsen
Flemming Kudsk
kudsk@nypost.dk
Website :
http://kudsk.getto.net
Okkult Rådgivning :
http://clik.to/okkult

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:do7v2u4ifph43g87tkeufm75017ok3pptm@4ax.com...
> On Sun, 30 Dec 2001 20:19:14 +0100, Flemming Kudsk <kudsk@nypost.dk>
> wrote:
>
> >mai wrote:
> >
> >> Hvordan kan man vide, at der er ånder i sit hus? Og vil de gøre en
ondt?
> >> Jeg har også tænkt på, hvorfor dyr kan mærke dem og bliver urolige,
hvis
> >> der er ånder til stede? Hvis du selv har set ånder må du gerne fortælle
> >> om det!
> >> vh mai
> >>
> >
> >Hej Mai,
> >Der et par tommelfingerregler for omgang med ånder
> >Ting der kan indikerer tilstede værelsen af ånder.
> >.Pludselige temperatur skift selv om der er varme i rummet du er i..
> >Små luftninger.
> >Små små kramper i kroppens muskel panser.
> >Følelese af at luften bliver fyldt med usynlige tråde som du indånder
> >hvorefter de materiliserer sig i ikroppen lunger (ectoplasma)
> >
> >Som modtræk for at stå mod ånden anbefales indtagelse af brød
,salt,sukker
> >og hvidløg og mælk og kød i det hele taget alt spisning af fast føde
> >(Mad)helst
> >føde indtagelse en gang i timen,
> >
> Undskyld jeg blander mig her, men hvad er det du skriver????????
>
> Skal hun ikke også vifte med en fjer fra en flagremus (ja jeg ved godt
> at flagremus ikke har fjer, men det var for at understrege min mening
> om det du skriver)
>
> >Det hjælper med til stabilere dit eget ego så ånden ikke render af med
dig
> > .
> >
> >Af magi kan nævnes.Det pentagram der hedder opgående for jord
> >det har en af berolingende virkning på alle draconiske ånder .
> >En anden teknik er at fixerer ånden til et såkaldt fokalpunkt et center
for
> >åndens kognition
> >
> ???????????
>
> kun du forstår hvad du skriver her, lad nu være med at drive gæk med
> os der ikke lever i middelalderen.
>
> .
> >
> >Venlig Hilsen
> >Flemming Kudsk
> >kudsk@nypost.dk
> >Website :
> >http://kudsk.getto.net
> >Okkult Rådgivning :
> >http://clik.to/okkult
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-02 04:22

Helt Enig!!!

Mvh

Tiger

"Flemming Kudsk Jørgensen" <kudsk@nypost.dk> wrote in message
news:3c306328$0$94867$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det er sgu ikke middelanderligt at tro på ånder.
> Med hvilket erfarings grundlag udtaler du dig at min praksis som shaman
¨???
>
> Er det mindreværdigt i forhold til dit såkaldte rationelle og saglige
bidrag
> til debatten,Gu er det ej!!..
> Men som enhver middelmådig nar med en mening om altid som du dybest set
ikke
> ved en skid om udtaler
> du dig ikke i debatten,men kritiserer kun,du har jo ikke skid at
tilbyde,så
> bare klap i til du har noget at komme med
> Er du i det hele taget sikker du i det hele taget ved hvad en entitet er
> :Nej vel??
> Men slå andre i hovedet med en alvor der bygger på skræmthed over for
ånden
> kan du,du er sgu for primitiv.
>
> --
> Venlig Hilsen
> Flemming Kudsk
> kudsk@nypost.dk
> Website :
> http://kudsk.getto.net
> Okkult Rådgivning :
> http://clik.to/okkult
>
> "Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:do7v2u4ifph43g87tkeufm75017ok3pptm@4ax.com...
> > On Sun, 30 Dec 2001 20:19:14 +0100, Flemming Kudsk <kudsk@nypost.dk>
> > wrote:
> >
> > >mai wrote:
> > >
> > >> Hvordan kan man vide, at der er ånder i sit hus? Og vil de gøre en
> ondt?
> > >> Jeg har også tænkt på, hvorfor dyr kan mærke dem og bliver urolige,
> hvis
> > >> der er ånder til stede? Hvis du selv har set ånder må du gerne
fortælle
> > >> om det!
> > >> vh mai
> > >>
> > >
> > >Hej Mai,
> > >Der et par tommelfingerregler for omgang med ånder
> > >Ting der kan indikerer tilstede værelsen af ånder.
> > >.Pludselige temperatur skift selv om der er varme i rummet du er i..
> > >Små luftninger.
> > >Små små kramper i kroppens muskel panser.
> > >Følelese af at luften bliver fyldt med usynlige tråde som du indånder
> > >hvorefter de materiliserer sig i ikroppen lunger (ectoplasma)
> > >
> > >Som modtræk for at stå mod ånden anbefales indtagelse af brød
> ,salt,sukker
> > >og hvidløg og mælk og kød i det hele taget alt spisning af fast føde
> > >(Mad)helst
> > >føde indtagelse en gang i timen,
> > >
> > Undskyld jeg blander mig her, men hvad er det du skriver????????
> >
> > Skal hun ikke også vifte med en fjer fra en flagremus (ja jeg ved godt
> > at flagremus ikke har fjer, men det var for at understrege min mening
> > om det du skriver)
> >
> > >Det hjælper med til stabilere dit eget ego så ånden ikke render af med
> dig
> > > .
> > >
> > >Af magi kan nævnes.Det pentagram der hedder opgående for jord
> > >det har en af berolingende virkning på alle draconiske ånder .
> > >En anden teknik er at fixerer ånden til et såkaldt fokalpunkt et center
> for
> > >åndens kognition
> > >
> > ???????????
> >
> > kun du forstår hvad du skriver her, lad nu være med at drive gæk med
> > os der ikke lever i middelalderen.
> >
> > .
> > >
> > >Venlig Hilsen
> > >Flemming Kudsk
> > >kudsk@nypost.dk
> > >Website :
> > >http://kudsk.getto.net
> > >Okkult Rådgivning :
> > >http://clik.to/okkult
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-01-02 23:15

On Mon, 31 Dec 2001 14:05:42 +0100, "Flemming Kudsk Jørgensen"
<kudsk@nypost.dk> wrote:

>Det er sgu ikke middelanderligt at tro på ånder.
>Med hvilket erfarings grundlag udtaler du dig at min praksis som shaman ¨???
>
For det første forstår jeg ikke hvad du skriver her "udtaler du dig at
min praksis som shaman", hvis du påstår at jeg har sgat noget som
helst om at du er en dårlig shaman, så tror jeg du skal læse mit
indlæg igen.

>Er det mindreværdigt i forhold til dit såkaldte rationelle og saglige bidrag
>til debatten,Gu er det ej!!..

Jeg har ikke sagt det er mindreværdigt, men for mig lyder det helt ude
i skoven hvad du sige, og hvis man ikke må kommentere "dine" indlæg så
find et andet forum at boldtre i.

>Men som enhver middelmådig nar med en mening om altid som du dybest set ikke
>ved en skid om udtaler

Helt ærligt tag dog lige og styr dit sprog mand......

>du dig ikke i debatten,men kritiserer kun,du har jo ikke skid at tilbyde,så
>bare klap i til du har noget at komme med

Helt ærligt tag dog lige og styr dit sprog mand......

>Er du i det hele taget sikker du i det hele taget ved hvad en entitet er
>:Nej vel??

Skal vi lige hovere hva!!! Tag dig sammen mand.....

>Men slå andre i hovedet med en alvor der bygger på skræmthed over for ånden
>kan du,du er sgu for primitiv.

Helt ærligt tag dog lige og styr dit sprog mand......

Endvidre lær lige lidt om netedikete, og skriv dit svar under hvad du
svare på, så er det mindre forvirende for andre at følge med.

Og pleaseee, "snak pænt"

Husk på at livet er skøøøøønt, med eller uden shamaner, en af mine
bedste venner er foresten shaman, og han kan da godt snakke pænt (John
Calmar), ved ikke om det er du kender, men det er også ligemeget.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-01-02 23:48

On Tue, 1 Jan 2002 19:21:34 -0800, "Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote:

>Helt Enig!!!
>
>Mvh
>
>Tiger
Du skulle tage og lære at klippe det væk du ikke svare på, og så skriv
under det som du er helt enig i, for det er ikke til at se om det er
mig eller Flemming du er enig med )

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-02 12:12

Hvis det var dig jeg var helt enig med ville min post være sat under din og
ikke under Flemmings.
Hvis du kigger efter står mit post som et reply til Flemming.

Mvh

Tiger

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> wrote in message
news:lse43u46lpmdjt7vn013f8rephlbj7inl4@4ax.com...
> On Tue, 1 Jan 2002 19:21:34 -0800, "Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote:
>
> >Helt Enig!!!
> >
> >Mvh
> >
> >Tiger
> Du skulle tage og lære at klippe det væk du ikke svare på, og så skriv
> under det som du er helt enig i, for det er ikke til at se om det er
> mig eller Flemming du er enig med )

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-02 13:08

On Wed, 2 Jan 2002 03:11:41 -0800, "Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote:

>Hvis det var dig jeg var helt enig med ville min post være sat under din og
>ikke under Flemmings.
>Hvis du kigger efter står mit post som et reply til Flemming.
>
>Mvh
>
>Tiger
>
Jeg vidste det godt men det var blot for at understrege det

Så du er helt enig i at vi ikke skal bruge en pæn tone herinde da.

Og grov var jeg da ikke bare ikke enig, og det jeg vel have lov til
ikke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-02 05:35

Det er helt ok at være uenig. Men det er en Newage gruppe. Hvis du ikk tror
på hvad Flemming skriver er det vel dit problem.

Hvis du skal skrive kritik af hans indlæg ville det da være rart hvis du
havde sat
dig lidt ind i hvad han snakker. Man kan ikke kritisere noget man ikke ved
noget om

Tiger

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> wrote in message
news:ost53u87hffnjiq2tebgjov21tk0ta8dol@4ax.com...
> On Wed, 2 Jan 2002 03:11:41 -0800, "Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote:
>
> >Hvis det var dig jeg var helt enig med ville min post være sat under din
og
> >ikke under Flemmings.
> >Hvis du kigger efter står mit post som et reply til Flemming.
> >
> >Mvh
> >
> >Tiger
> >
> Jeg vidste det godt men det var blot for at understrege det
>
> Så du er helt enig i at vi ikke skal bruge en pæn tone herinde da.
>
> Og grov var jeg da ikke bare ikke enig, og det jeg vel have lov til
> ikke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 07:51

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:d1lp2ucn1vem6ig8qtnufi5ccgfbuf5c5i@4ax.com...

> Mange gange kan der være brug for at vejlede dem i hvordan de kommer
> hjem til GUD, og at de faktisk ER døde.
> Andre er kommet for at hjæpe os menesker.

Hvordan finder jeg ud af om "mit problem" er kommet for at hjælpe mig eller
at hun ikke har fundet ro hos Gud ?. Hun svare jo ikke når jeg spørger, men
det er nok fordi det hidtil aldrig har sket for mig at jeg ikke forstår
hvordan og hvorledes.

Hvis hun ikke har fundet ro så vil jeg jo gerne hjælpe hende med at finde
roen.......hun er trodsalt min mor.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 09:25

"Finn Jensen" <vitaeschola@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c943d07$0$73655$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis hun ikke har fundet ro så vil jeg jo gerne hjælpe hende med at finde
> roen.......hun er trodsalt min mor.

Hun er urolig for dig - fortæl hende at det er OK

Mh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 09:33

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse news:a0vnmd$1j63$1@news.cybercity.dk...
> Man kan ikke kritisere noget man ikke ved
> noget om

Jooh, det kan man godt - man kan kritisere måden
det bliver formidlet på - i et forum som dette, hvor
det helt afhænger af modtager, at forstå det skrevne.

Mh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 10:42

"Finn Jensen" skrev i en meddelelse

> Hvordan finder jeg ud af om "mit problem" er kommet for at hjælpe mig
eller
> at hun ikke har fundet ro hos Gud ?. >
> Hvis hun ikke har fundet ro så vil jeg jo gerne hjælpe hende med > at
finde roen.......hun er trodsalt min mor.

Jeg ville ønske for dig at du kunne komme til at tale med een eller anden
rigtig god clairvoyant. Der er f.eks. Gertrud Berlon, som har mange års
erfaring og er et dejligt varmt og forstående menneske.

Jeg skal se om jeg kan finde adressen på een eller to mere i løbet af dagen.

Gertrud Berlon må du kunne finde i telefonbogen. Hun bor i Københavns
området.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 11:30

"R.N." <elena@io.dk> skrev i en meddelelse
news:a71ojf$132u$1@news.cybercity.dk...

> Jeg ville ønske for dig at du kunne komme til at tale med een eller anden
> rigtig god clairvoyant. Der er f.eks. Gertrud Berlon, som har mange års
> erfaring og er et dejligt varmt og forstående menneske.

Tak for rådet.
Jeg var lidt bange for at en ville forslå en psykiatrier !
Hvad kan en clairvoyant gøre ?. Jeg troede sådan en kun så ind i fremtiden.

> Jeg skal se om jeg kan finde adressen på een eller to mere i løbet af
dagen.
>
> Gertrud Berlon må du kunne finde i telefonbogen. Hun bor i Københavns
> området.

Der bor, ifølge Krak, en Gertrud Berlon i Brønshøj. Er det hende du har i
tankerne ?. Der er desvære lidt langt fra Brønshøj og helt herop i den anden
ende af Jylland, men afstand er vel ikke noget problem i "denne verden" ?.
Ellers kunne min mor vel ikke "generer" både mig og min far på nogenlunde
samme tid da vi bor 60 km. fra hinanden.

Første gang min mor kom "forbi" var nogle dage efter hendes død. Jeg sad en
aftenstid foran computeren og arbejdede og jeg vil da gerne indrømme at jeg
hoppede en halv meter i luften og hårene i nakken rejse sig. Dette "besøg"
varede kun et par sekunder. Jeg sad lidt bagefter men jeg kunne ikke ringe
til min søster da hun omgående ville sende den blå bil og min mormor ville
falde død om af grin så jeg ville prøve at ringe til far som hverken er
særlig regiliøs eller lign. for så kunne jeg nok få en naturlig forklaring
om utætte vinduer m.v. Far var dog en del befippede da jeg snakkede med ham
så jeg slog det hen med at jeg nok havde vækket ham. Nogle dage senere var
far på besøg herude og så spørger han om jeg kan huske den aften jeg mente
at mor havde været hos mig ?. For samme aften havde hun lige været inde hos
ham lige før jeg havde ringet. Far mente at mor var kommet for at sige
endelig farvel men mor har været flere gange hos mig men jeg ved ikke om far
har haft "besøg" mere end denne ene gang for han nikker blot tavs når jeg
fortæller om det.

Far er noget påvirket af det men jeg tager det efter omstændighederne fint
og vi vender os vel til det hvis det fortsætter, selvom det jo ikke just er
en lun sommerbrise mor kommer med !.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 11:57

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse
news:3c94526b$0$73640$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hun er urolig for dig - fortæl hende at det er OK

Hvordan gør jeg det ?.
Jeg har aldrig snakket med en ånd, spøgelse eller hvad I kalder sådan et
fænomen herinde og når jeg til daglig snakker med folk så kan jeg se dem og
sidder ansigt til ansigt med dem. Det kan jeg jo ikke nu. Det eneste er at
jeg ved hvor hun er henne for det er tydelig at mærke.

Mor var en meget dygtig blomsterbinder og havde et større lager af tørrede
blomster som hun brugte i hendes arbejde og brugte meget tid med blomsterne
som hun både købte og dyrkede selv. Alle de blomster stå nu ude hos mig , så
jeg er lidt i tvivl om det har tiltrukket mor eller hvad der er der gør hun
kommer "forbi".

Jeg kunne indrette et værelse til blomsterne og lukke døren men jeg ville
nok fremstå som "landsbytosse" hvis uviden folk fik nys om grunden til det.
Men er grunden at mor ikke har fundet hvile endnu, så ville jeg gerne hjælpe
hende med at finde hvile.

Hvis mor er urolig for mig som du siger, hvilket ikke vil komme bag på mig
vis det er grunden, hvordan siger jeg det så til hende?. Jeg kan jo ikke
tage om hende og fortælle hende det. Skal jeg blot sige "Hej mor, jeg har
det godt" og så går hun igen ?.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 13:27

"Finn Jensen" skrev i en meddelelse
>
> "R.N." <elena@io.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan en clairvoyant gøre ?. Jeg troede sådan en kun så ind i
fremtiden.

Næh, det er ikke sådan at de kun ser ind i fremtiden. De kan i nogen
tilfælde se den afdøde person og skabe een eller anden slags kontakt. De kan
fx også give dig forskellige råd om hvordan du kan beskytte dig selv mod at
disse oplevelser bliver for kraftige.

> Der bor, ifølge Krak, en Gertrud Berlon i Brønshøj. Er det hende du har i
> tankerne ?. Der er desvære lidt langt fra Brønshøj og helt herop i den
anden
> ende af Jylland, men afstand er vel ikke noget problem i "denne verden" ?.

Mmmm, det ville nok 'give' lidt mere, hvis du kunne sidde overfor hende, men
det skulle ikke undre mig om hun ville kunne anvise dig een i Nordjylland,
da hun er een af dem der har beskæftiget sig med disse ting virkelig længe.

Jeg synes ikke man bør gå til een, hvis navn man bare får stukket ud helt
tilfældigt. Det kan være godt at nogen har besøgt vedkommende og fået noget
godt ud af det.

Desværre bor de to andre jeg havde i tankerne også her i nærheden den ene i
Birkerød og den anden i København.

Men gå ned og køb bladet "Nyt Aspekt". Det handler om alle den slags
spørgsmål - altså meget bredt om alt muligt alternativt. Det består faktisk
af to blade. Det ene med alle mulige interessante artikler og det andet
"Guiden" er hundredevis af adresser på healere, clairvoyante, auralæsere og
mange andre. Der er også annoncer om foredrag, hvor du vil kunne gå hen og
høre om netop det som du selv går og spekulerer på. Hvilket vil sige, at du
så pludselig befinder dig mellem en hel masse mennesker som kan have haft
oplevelser der ligner dine. Det kan da give en vældig god støtte. Der vil
ikke være nogen af dem, der kommer med nedsættende eller tåbelige
bemærkninger, når du taler om det, som du og din far er ude for.

Du kan også sagtens risikere at der vil komme flere råd her på stedet i
købet af de næste 3-4 dage.

Hvis der dukker een af dem op som elsker at skrive noget gevaldigt negativt,
så bare ignorer dem totalt.

Og lige en ting mere: prøv også at se de tv-udsendelser som en anden har
omtalt her, at man kan se onsdag aften. Måske vil du dér høre navne på
clairvoyante som bor i Jylland. Det må da være sagen at du satser på at
følge de udsendelser de næste onsdage. Jeg gætter på at der vil komme lige
netop nogen af de mennesker du har brug for.

Med venlige hilsener elena@io.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 15:15

On Sun, 17 Mar 2002 11:29:53 +0100, "Finn Jensen"
<vitaeschola@tdcadsl.dk> wrote:

>Tak for rådet.
>Jeg var lidt bange for at en ville forslå en psykiatrier !

Det er nok mest i dk.videnskab.psykologi du får den slags svar :)

>Hvad kan en clairvoyant gøre ?. Jeg troede sådan en kun så ind i fremtiden.
>

Der findes mange forskellige typer clairvoyante, med forskellige evner
for det ene og det andet. Iøvrigt har alle mennesker visse
grundlæggende clairvoyante evner, det er bare et spørgsmål om at blive
bevidst om dem og lære at bruge dem. Faktisk modtager vi alle
telepatisk information fra eller mulige mennesker og kilder, også ude
i fremtiden, men der forbliver ubevidst eller som vage fornemmelser,
indtil man bevidst begynder at arbejde med det.

>Der bor, ifølge Krak, en Gertrud Berlon i Brønshøj. Er det hende du har i
>tankerne ?. Der er desvære lidt langt fra Brønshøj og helt herop i den anden
>ende af Jylland, men afstand er vel ikke noget problem i "denne verden" ?.

Af samme grund behøver du ikke nødvendigvis at tage ud til en
clairvoyant for at få svar .- mange gør det lige så godt over
telefonen. Prøv evt. Suzanne Baudtler - hende går du ikke galt i byen
med, og hun er ret alsidlg. Tast bare hendes navn ind i navnebogen på
www.degulesider.dk så finder du hende. Det er godt nok en del år siden
jeg sidst talte med hende, men jeg formoder at hun stadig er akitv, og
i så fald vel kun blevet bedre med årene. Hun svarer på akutte ting
over telefonen, eller sender dig et bånd med en mere generel analyse,
alt efter hvad du har brug for.

--
Rado

Science cannot solve the ultimate mystery of Nature. And it is because in
the last analysis we ourselves are part of the mystery we are trying to
solve. - Max Planck

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-03-02 22:42

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> wrote in
news:3c94542d$0$73631$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

>> Man kan ikke kritisere noget man ikke ved
>> noget om

> Jooh, det kan man godt - man kan kritisere måden
> det bliver formidlet på - i et forum som dette, hvor
> det helt afhænger af modtager, at forstå det skrevne.

Og således kan man igen kritisere den måde, kritikken
af det formidlede bliver formidlet på.

Er det ikke mere et spørgsmål om at søge sandheden
bag de ord, der bliver brugt til at formidle? Ord kan
i mine øjne være et meget ineffektivt middel til at
forklare med. Og især når de skrives, og man ikke
sidder ansigt til ansigt med vedkommende, er det
vigtigt at være åben for det budskab, der forsøges
formidlet.

Neale Walsch skrev: "Man kan ikke tage ansvar for,
hvordan budskabet modtages, kun for hvordan det
afsendes." Det støtter vistnok dit svar, Mari -
og jeg er også enig med dig. Men der er flere måder
at anskue problemet med "at forklare sig korrekt" på.

Nåh, det var vist lidt uden for emnet, men blot mit
syn på tingene.

Lys og glæde,
Achton.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-03-02 12:16

"Finn Jensen" <vitaeschola@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3c947037$0$73624$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "R.N." <elena@io.dk> skrev i en meddelelse
> news:a71ojf$132u$1@news.cybercity.dk...
>
> > Jeg ville ønske for dig at du kunne komme til at tale med een eller
anden
> > rigtig god clairvoyant. Der er f.eks. Gertrud Berlon, som har mange års
> > erfaring og er et dejligt varmt og forstående menneske.
>
> Tak for rådet.
> Jeg var lidt bange for at en ville forslå en psykiatrier !
> Hvad kan en clairvoyant gøre ?. Jeg troede sådan en kun så ind i
fremtiden.
>
> > Jeg skal se om jeg kan finde adressen på een eller to mere i løbet af
> dagen.
> >
> > Gertrud Berlon må du kunne finde i telefonbogen. Hun bor i Københavns
> > området.
>
> Der bor, ifølge Krak, en Gertrud Berlon i Brønshøj. Er det hende du har i
> tankerne ?. Der er desvære lidt langt fra Brønshøj og helt herop i den
anden
> ende af Jylland, men afstand er vel ikke noget problem i "denne verden" ?.
> Ellers kunne min mor vel ikke "generer" både mig og min far på nogenlunde
> samme tid da vi bor 60 km. fra hinanden.¨

Hej Finn,
Jeg kom til at tænke på en veninde jeg har, som for nyligt var til et
foredrag med kontakt til afdøde ved Marion Dampier Jeans (hende fra Åndernes
Magt på Tv2 Zulu. Hun fik besked fra sin egen afdøde mor, og det var
utroligt præcist.
måske er du heldig at hun kommer til en by nær dig .
Jeg har fundet hendes E-mail adr på Zulu's hjemmeside:
Marion Dampier-Jeans (medie, kontakt med afdøde)
E-mail: mdjuk@hotmail.com
For mere information om Marion kan Lotte Kehler kontaktes via e-mail
c.kehler.par@post.tele.dk

Hvis du bare ønsker at lade din mor komme videre og evt. hjælpe hende med
det, vil jeg gerne fortælle hvordan du kan gøre. Nogle gange kan de blive
hængende, fordi de kan se sorgen og savnet hos familien.
Jeg ønsker dig held og lykke.

Kærlig hilsen
Charlotte

www.heartnsoul.dk
Kig ind og se mine malerier

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-03-02 19:26

"Per S." <sydel@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c95ca9c$0$18500$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej,

> Hvis du bare ønsker at lade din mor komme videre og evt. hjælpe hende med
> det, vil jeg gerne fortælle hvordan du kan gøre. Nogle gange kan de blive
> hængende, fordi de kan se sorgen og savnet hos familien.
> Jeg ønsker dig held og lykke.

Min mor må gerne være her men jeg ville gerne kende grunden til hun kommer
for er det som jeg skrever at hun ikke har fundet ro endnu så vil jeg gerne
hjælpe hende men vil hun blot "kigge forbi" for at sige "daws" så er det i
orden.

Men jeg ved jo ikke hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-03-02 12:26

"Finn Jensen" <vitaeschola@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3c963167$0$66997$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Per S." <sydel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c95ca9c$0$18500$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Hej,
>
> > Hvis du bare ønsker at lade din mor komme videre og evt. hjælpe hende
med
> > det, vil jeg gerne fortælle hvordan du kan gøre. Nogle gange kan de
blive
> > hængende, fordi de kan se sorgen og savnet hos familien.
> > Jeg ønsker dig held og lykke.
>
> Min mor må gerne være her men jeg ville gerne kende grunden til hun kommer
> for er det som jeg skrever at hun ikke har fundet ro endnu så vil jeg
gerne
> hjælpe hende men vil hun blot "kigge forbi" for at sige "daws" så er det i
> orden.
>
> Men jeg ved jo ikke hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an.
>
> --
> Venlig hilsen
> Finn Jensen
>
Hej igen Finn,
Ja jeg forstår det godt. Selvom hun kommer videre, kan hun godt komme forbi
en gang i mellem og se til jer, og sige hej som du siger. Hun vil så bare
ikke være bundet af at være her. Jeg så det mere som om hun blot var bange
for at "gå ind i lyset". Det sker faktisk ofte, og de skal så kun følges
lidt på vej.
Det kan du selv gøre, ligesom du kan snakke med hende...hun kan godt høre
dig, selvom du ikke kan høre hende....måske kan du høre hende i dine tanker,
det er sådan de kommunikerer oftest.
Jeg vil sende dig en mail privat, fordi jeg så noget igår omkring din mor,
og det vil jeg fortælle dig.
Håber det er ok.
Kærlig hilsen
Charlotte

www.heartnsoul.dk
Kig ind og se mine malerier

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 01:41

Hej Finn.

Jeg ved lidt af hvordan du har. Min Datter døde 1½ år gammel for snart 6 år
siden. Hun kommer stadig på besøg, ikke så tit mere. Hun er på vej væk. Men
hun kom for at fortælle mig at hun har det godt der hvor hun er nu. Hun er
glad og hun har hjulpet mig med at leve videre. Hun hjalp mig til at forstå.
Hun kom og gjorde mig glad. Som oftest kom hun om natten.

Hun havde ikke svært ved at finde vejen. MEn havde svært ved at forlade mig,
før jeg gav hende lov til at dø. Og jeg tror at hun kommer for at sikre sig
at jeg er OK. Mon ikke det er det samme med din mor ? For jeg kunne
forestille mig at I havde et godt forhold.

En clairvoyant vil kunne hjælpe dig. Og hvis ellers jeg kan finde navn og
telefonnummer har jeg selv konsulteret en dygtig dame i Viborg. Hun mødte
også min datter.
Du må gerne maile privat, men ellers skal jeg lige "rode" lidt for at finde
et telefonnummer.

Stine

Kommentar
Fra : qweqwe

Dato : 04-02-03 22:15

Jeg tror vi snakker kvarts.....