/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Sikkerhetskode til Nokia 6210
Fra : finNKir
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 14-07-03 13:08

Har en Nokia 6210, og finner ikke sikkerhetskoden. Hva er den enkleste måten å få re-sette telefonen på?, låse den opp

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-07-03 14:28

Sikkerheds koden er 12345
_______________________________
Mvh. johs

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-07-03 14:33

Skal den unlockes skal der bruges kabel...

I Danmark kan du søge efter en unlocker her www.dkunlock.dk

Eller selv købe et Mbus-kabel til 6210
dette sted er det billigeste www.mobilkabler.dk , der kan du også downloade unlock-programmet
__________________________________________________________________
Mvh. johs

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 24-07-03 10:06

Hvis sikkerhedskoden ikker er 1-2-3-4-5 som Johs skriver er det fordi der er blevet pillet ved dette.

Så er der kun en ting enten kan vi finde din gamle sikkerhedskode eller nulstille din mobil. Dette koster 100,-

De gør det hos.

Chronograph.dk
Istedgade 43
1650 kbh.
info@chronograph.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 24-07-03 10:26

Som standart på nye nokia er sikkerhedskode 12345 ,medmindre man selv har ændret den.
har man selv ændret den ,og ikke kan huske den skal der bruges kabel for at læse koden.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 24-07-03 10:48

STANDART KODEN PÅ NOKIA TLF. ER 12345 el. 0000
HVIS MAN HAR ÆNDRET DEN...( 6210 ex. ) BRUG LOGOMANAGER, NÅR DEN SPØRGER EFTER KODEN...GÅ IND I .... settings\security settings\security level! Select none!
ER DET ALLEREDE GJORDT SÅ VÆLG TLF.
________________________________________________________________________
Mvh. Johs
www.dkunlock.com
wwwshopmobil.onlinesalg.dk

Kommentar
Fra : finNKir

Dato : 24-07-03 15:42

Hvor finner jeg ....... settings\security settings\security level! Select none!.., i LOGOMANAGER?

Kommentar
Fra : johs

Dato : 24-07-03 18:11

PÅ DANSK nokia 6210 instillinger/sikkerheds-instillinger/sikkerheds-niveau!! VÆLG intet