/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Viagra
Fra : johnnymatrix
Vist : 1147 gange
100 point
Dato : 14-07-03 08:57

Jeg har hørt om nogle som køber viagra hjem fra Spanien (over internettet) det er vist lovligt, da det er håndkøbsmedicin dernede. Er der nogle som kan hjælpe mig med et link eller lign. Det er ikke fordi jeg skal bruge det, så kunne jeg bare gå til min læge men jeg kunne bare godt tænke mig at prøve det.

Kommentar
Fra : hclean

Dato : 21-07-03 16:21

Hejsa

Hvis jeg var dig ville jeg prøve google.com, der er rigtigt mange steder hvor de sælge viagra via nettet. Og så kan du jo lave en avanceret søgning så du kun får spanske adr. !

mvh
Hclean

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 19-08-03 12:28

Smut dog ned på istedgade og køb det. Der ligger vist nok et hotel bla. der sælger det.
Mener også at der er en kiosk der har det.
Har selv prøvet det flere gange.
Jeg plejer at snuppe en lille en, inden jeg første gang har sex med en pige. Så får hun sig en lille overraskelse.
Det virker tro mig. Men hvis man har drukket alt for meget skal man ikke tro at den bare kommer op at stå. Nej viagra virker når man HAR rejsning, og ikke til at FÅ rejsning, selvom det sikkert er lettere hvis man skulle have problemer med det.
Min erfaring ihvertfald.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 11-06-04 12:28

istedgade