/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
TV-out, ATI 7500 Mobility og B&O MX6000
Fra : aagesen
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 13-07-03 20:35

Hej
Jeg har lige købt en ASUS L3800, hvor alt spiller. Jeg kan dog ikke få forbindelse til mit TV ( B&O MX 6000 ). Har også købet et SANDBERG-kabel med et SCAR-stik i den ene ende og et gult han-stik ( til TV-out adaptoren ) og en hanstik til lyd i den anden ende. Jeg har forbundet det således: SCAR-stik i enten mit TV eller LINE IN 2 på min SONY-video, det gule han-stik ind i den gule ende på TV-out adaptoren, der er sat i PC´en og det almindelige hanstik til lyd ind i hunstikket til lyd på PC`eren.
Mit ATI Mobility Raedon 7500 siger at TV´et ikke er tilsluttet - også efter genstart. Jeg har XP Pro på maskinen.

Hvad gør jeg galt ??

Kommentar
Fra : tjoh

Dato : 23-07-03 14:40

hvor mange ben er der på denne adapter (i enden med "s-vhs")?
der har nemlig fra mange producenters side i denne tid været problemer med specielt de stik som havde 6 og 7 ben.
Det har simpelthen vist sig at de var krydset forkert!

Kommentar
Fra : aagesen

Dato : 23-07-03 15:07

Mange tak for din henvendelse - jeg har dog løst problemet. Forhandleren havde givet mig et forkert kabel !! - Så tror f..... at jeg ikke kunne få det til at virke.