/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
avifana???Billige fisk!!
Fra : Mike87
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 13-07-03 20:01

Jeg læste et indlæg Mikkel!! som havde skrevet at man kunne købe billige fisk på denne hjemmeside www.avifana.dk, men der står siden ikk kan vises. Hvad er der galt?

Ellers er der nogen der kender andre steder med onlinesalg af fisk til billige penge??
Eller er der nogen der har privatsalg af havedamsfisk, i midtjylland(Grindsted)??

Med Venlig hilsen

Mike Petersen!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-07-03 20:05

jeg vil i hvert fald fraråde køb af dyr hos avifauna..!! jeg har hørt om adskillige klager om pågældende sted og har set leguaner som manglede både hale og ben samt rummet de var i var overfyldt.! besøg butikken og du vil forstå mig.!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 13-07-03 22:20

hej du
prøv
www.dba.dk
eller
www.guloggratis.dk
Der har du mulighed for at kunne se fiskene inden du køber

Kommentar
Fra : jazzie

Dato : 13-07-03 22:32

Hej MIke web adr er avifauna.dk

Mvh Allan L

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 18-07-03 10:52

nu har jeg set hjemmesiden, troede kun det var fisk de sendte, og det er da ikke så synd som, fugle, krybdyr og diverse andre dyr.
Har droppet dem, utroligt man må sende dyr.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:25

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Kommentar
Fra : bomar

Dato : 09-10-05 17:52

Hej Mike87

Jeg arbejder ved postevæsenet, og jeg kan fortælle dig at man ikke må sende dyr med posten, så de må blive sendt på anden og mere forsvarlig måde.

Annuller spørgsmålet
Fra : Mike87

Dato : 08-02-06 13:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål