/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP til Neovo F-15/Windows XP
Fra : pgrube
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 13-07-03 13:26

Er der nogen, der har oplevet det problem, at når I spiller (Windows XP) Edderkop og den går op - så fryser windows XP. Af og til regenerer windows, men den grafiske opløsning er i udu og der må bootes. Fejlmeddelelsen er så, at windows har registreret en fejl ved enhedshåndteringen. Jeg har downloadet og installeret nyeste driver fra Neovo AG til skærmen (F-15). JA, jeg kunne så undlade at 'Edderkoppe', men i hvilken mere seriøs situation møder jeg så problemet !!
Jeg håber, at der sidder een derude, der kan hjælpe mig ..... vh Pia

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-07-03 17:11

Edderkoppen burde ikke være noget problem for nogen skærm.
Har du været inde i egenskaber og set hvad der står om skærmkort og skærm.
Er der nogen gule spørgsmålstegn.
Emesen.

Kommentar
Fra : marped

Dato : 22-07-03 22:53

Det er ikke skærmen det er galt med, hvis der det skal være noget så må det være grafikkortet.
prøv at sætte ydelsen ned på dit grafikkort og se om det løser problemmet.

Kommentar
Fra : gyta

Dato : 17-12-03 12:33

Er der nogen der ligger inde med koden til edderkopspillet som kan trække ned fra nettet

Kommentar
Fra : gyta

Dato : 17-12-03 13:31

downloadet af edderkoppen kabalen ønskes