/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nvidea Ti 4600 hopper
Fra : Agent007
Vist : 214 gange
60 point
Dato : 12-07-03 19:58

Jeg har et meget iriterende problem med mit grafikkort, når jeg kører en test i 3Dmark 2001 SE, så hopper billedet. Man ser det tydeligt der hvor dragen flyver rundt, men også mange andre steder. Nøjagtigt det samme sker selvfølgelig også når jeg spiller.
Grafikkortet er ikke for langsomt, det ved jeg med sikkerhed, men hvad er der galt ?????

Mit grafikkort er et:
MSI Ti 4600 med 128 mb og skærmen er en Samsung SyncMaster 957DF
Jeg kører med Detonator 41.09

På forhånd 1000 Tak for den der kan hjælpe mig med dette.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 13-07-03 11:51

har du prøvet grafikkortet i en anden computer for at se om problemet også findes der? Hvis du har det og problemet er det samme så skal dit grafikkort byttes!

Kommentar
Fra : nissejak

Dato : 27-07-03 12:53

hej
du har et stort grafikkort og til det skal der jo også en hurtig Processorer til, hvis du ikke har det kan det godt hoppe eller hakke.

Kommentar
Fra : nicc

Dato : 29-07-03 09:42

Jeg havde præcis det samme problem, jeg afleverede det til forhandler og han sendete det til producent.
Det skal lige siges at jeg lod det side i til det en dag 2 mdr efter gik helt i sort...

Der er kommet en skærpet kontrol med grafikkortne som bliver indlevet da flere og flere over clocker deres grafikkort. Dette giver længere betjæningstid, og her i sommerferie tiden er det helt håbløst.
Derfor ville jeg i dit sted teste det selv for at spare tid. Du må kende at par andre med gode maskiner.

Men jeg fik af vide at mit var kaput. Så nu har jeg et 256ddr i stedet. og det køre helt fint.
mvh Nicc