/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Langsom opstart med Norton Antivirus
Fra : ksv
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 11-07-03 18:16

Min computer starter langsomt op pga. Norton Antivirus - der går ca. 20-30 sek. inden det lille ikon kommer frem nede i højre hjørne. Kan jeg gøre noget ved det, så det ikke går ud over sikkerheden?? Mit styresystem er WinXP Pro!!

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 11-07-03 19:37

20-30 sek burde ikke være sikkerhedsmæssigt uforsvarligt.
men du kan måske sørge for at norton er et af de eneste programmer der starter op automatisk - det hjælper på hastighederne ....

beck

Kommentar
Fra : prophet

Dato : 11-07-03 20:17

det er ok at starte 20 sek. mere om at starte for med norton for du max sikkerhed tænk på den updater selv eller minder dig om det .. holder også øje med nætverk hacker.og cookies så norton er ok ... 20 sek. betaler sig

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 11-07-03 23:24

hej ksv

Der er ikke rigtig noget at gøre ved det for Norton er et meget tungt program og tager tid af opstarte. Men der er den mulighed at slette det fra din linje ved at gør følgende.

Start > Kør > Skriv: msconfig > vælg Fanblandet Start > Fjern fluebenet fra norton og genstart.

Så skulle det være slettet fra din linje men husk at det er ikke slettet det er kun den automatiske opstarts fil der er fjernet.

m.v.h
/Steffan

Kommentar
Fra : beck2

Dato : 13-08-03 13:55

min comp. starter alt for langsomt op,og det bliver værre og værre. da jeg ikke er nogen "ørn" til atfinde ud af sådanne ting, så hjææælp
hilsen poul