/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern HD
Fra : freddiemercury
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 11-07-03 08:14

hejsa, nogen der har kendskab til ekstern HD (usb)
skal jeg have et specielt stik, og hvilket et ?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 11-07-03 08:19

Hvis du køber en ekstern HD boks ,følger der stik , strømforsyning til.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 11-07-03 08:21

før du køber en ekstern disk, skal du checke din computer: har du usb eller usb2-port? Det afhænger meget for hastigheden af overførselen. Zitech har et udmerket produkt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-07-03 09:31

Hvis du vil ha' glæde af en ekstern USB HD bør du samtidig lige købe et USB2 pci-kort
og lade den køre på det.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-07-03 13:26

Hejsa Nu ved jeg ikke hvor meget data du har behov for på den eksterne HD, men hvorfor ikke en Memorykey? Dem kan du få i op til 512MB eller mere.

Kommentar
Fra : jesper_press

Dato : 16-07-03 09:47

Jeg har en Matrox extern HD på 80 Gb med USB2 og et USB2 PCI-kort VIA 6202. Men da bundkortet kun understøtter USB1 bliver overførslen af data IKKE USB2 men kun ca 10 min pr Gb !!! Der er indlæst de medlev. drivere til såvel HD som PCI-kort så jeg tror ikke det kan blive meget bedre ???