/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Router+Kazaa
Fra : Donnerman
Vist : 211 gange
20 point
Dato : 11-07-03 03:31

Hej jeg har en D-Link 604 og jeg har problemer med kazaa

jeg kan godt connecte i kazaa jeg kan også søge men når jeg ber dem om at hente noget ned sker der ikke noget andet end den skriver more sources needed...

Nogle der har en forklaring?

tak

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 11-07-03 11:51

more sources needed = Behøver ikke at have noget med din router at gøre.. Prøv at vælge noget som mange brugere har til at ligge...

Det kan selvføligt også være den indbygget firewall.. som ikke er en rigtig firewall.. det er en pakkefiltre.. i grov træk vil det sige at den kun lader de data komme igennem som dine computer spørger efter… ( du kan jo prøve at slå den fra først )

Det kan godt ske at når en bruger er klar til at sende data til dig.. stopper din router det

Kommentar
Fra : player_2

Dato : 17-06-04 17:55

Har samme problem!!

Kommentar
Fra : player_2

Dato : 17-06-04 18:02

Men der sker kun nogle gange...!