/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Mikrofon
Fra : gangster50
Vist : 373 gange
60 point
Dato : 10-07-03 17:34

Jeg spiller spillet AA - Americas Army, der kan man få sådan et program (Teamspeak) men jeg kan ikke høre det jeg har sagt´i mikrofonen og hvis jeg spiller musik på computeren kommer det ind som noget jeg siger, hvordan får jeg det til at virke ok igen???

- Gangster50

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 10-07-03 22:54

Prøv eventuelt at genistallere dit Teamspeak.. for det andet så prøv andre programmer end teamspeak jeg har kun haft dårlige oplevelser med det.. prøv www.ventrilo.com super nemt, og intet lag eller noget

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 11-07-03 10:35

det virker heller ikke når jeg åbner lydoptager og prøver der!

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 11-07-03 10:58

Bruger du nogen form for driver til din mic' fordi det lyder lidt som om det er mic'ens installering...

Har det altid været sådan?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 11-07-03 11:34

nej det er bare en mic man sætter i et stik og så skulle den virke

Kommentar
Fra : na12

Dato : 11-07-03 22:26

hvis du kører Win XP og kan huske hvornår det virkede kan du lave en system gendannelsel. bare en ide

Kommentar
Fra : na12

Dato : 11-07-03 22:28

du har forhåbenligt ikke mute det i lydenheder