/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Bas & Diskant
Fra : The_Chris
Vist : 255 gange
70 point
Dato : 09-07-03 22:13

Hej.. .

Under MASTER VOLUME.... (-Start, -programmer, -tilbehør, -underholdning og vælg lydstyrke)...Når jeg trykker på avanceret kommer der en boks frem, hvor jeg skulle have mulighed for at finjustere mine bas- og diskant-forhold... Hvilket jeg så ikke kan...

Ville blive meget lykkelig hvis nogen kunne hjælpe mig.

På forhånd tak.

Ps. Jeg har et NVIDIA(R) NFORCE(TM) AUDIO Lydkort, (sidder i motherboardet)

Kommentar
Fra : na12

Dato : 11-07-03 20:55

det er helt natueligt det understøtter ikke Bas eller diskant, men du kan billigt ændre dette. køb et billige lyd kort og sæt i, du kan nemlig deaktiver det du har i i bios.(du kan enda have to lydkort i på sammetid, hvis du vil druge din computer til diskotek) et udemarket lyd kort koste omkring 100.- så har du de muligeheder du har brugfor

Kommentar
Fra : The_Chris

Dato : 11-07-03 22:03

Okay det vil jeg gøre! Tak skal du have...!

Kommentar
Fra : na12

Dato : 11-07-03 22:23

det var så lidt bare husk at godkende ? hvis du kan bruge det( der er mange der glemmer det)

Kommentar
Fra : The_Chris

Dato : 11-07-03 22:49

vidste det egentlig godt (Svaret) havde fået det af vide af en anden, men kan da godt acceptere alligevel