/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
besvar
Fra : annemus21
Vist : 257 gange
50 point
Dato : 09-07-03 20:59

hvordan går jeg ind og besvare de andres spørgsmål

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 09-07-03 21:01

Under spørgsmålene står der f.eks. annemus21, du har følgende muligheder
under denne tekst er en boks du kan skrive i, og derefter send indlæg.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 21:02

du skal oprettes som superbruger ---> http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#7

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-03 21:02

Du går bare ind og skriver en kommentar.
Hvis din kommentar løser problemet, kan spørgeren
så acceptere den som svar.

Kommentar
Fra : h_johansen

Dato : 09-07-03 21:03

Hej Annemus21!

Du trykker på "send indlæg" under spørgsmålet. Så er det op til spørgsmålsstilleren at godkende dit indlæg som svar (hvis det er godt nok)

M.V.H. Henrik

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 09-07-03 21:13

Man kan da godt besvare et spørgsmål uden at være superbruger. OK man får så bare ikke de så berømte point for sin kommentar, hvis den bliver accepteret som svar.

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 09-07-03 21:58

Berømte point ????????????

Ka' det egentlig ikke være ligemeget ??

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 22:35

well said, hellesally

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-07-03 02:57

Hej Annemus 21
I bunden under alle udgydelserne er der en tom firkant, hvorover der står: Annemus21, du har følgende muligheder
og nedenunder står der : skriv dit indlæg.
Når du har gjort det, trykker du "send Indlæg" og så ryger den af sted. Men tryk kun en gang, selv om der kan gå temmelig lang tid, uden der sker noget som helst. Det er på vej. Langsomt men sikkert.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-02-05 00:06

????????????????????????????????????????????????????????????+