/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Sælger/TH Consult
Fra : masteraugust0
Vist : 419 gange
200 point
Dato : 09-07-03 19:05

Hej alle

Er der nogen her der kender et firma ved navn TH.Consult. Moderselskabet skulle være tysk..?
De hyrer i øjeblikket sælgere (hvad de sælger ved jeg ikke)
Min søn skal have et møde med dem i morgen.
Det forlanger de skal foregå hjemme hos ham hvor de så vil præsentere produkterne
Sønnen har fortalt mig at det ikke er noget han skal investere i .................
Mødet tager godt 3 timer.
Håber nogen kan oplyse mig

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : karstenmadsen

Dato : 09-07-03 19:12

Jeg kan kun finde TH Consult i Skødstrup. De laver svjv emballage og er ganske reele.

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 09-07-03 19:23
Kommentar
Fra : karstenmadsen

Dato : 09-07-03 20:00

Det lugter svært af Multi Level Marketing. Især "Salgserfaring er en fordel, men for den rette ikke en nødvendighed, da vi giver kurser i såvel salgsteknik som produktkendskab" har jeg set i en anden annonce, hvor det viste sig at være MLM.

Kommentar
Fra : karstenmadsen

Dato : 09-07-03 20:00

Det lugter svært af Multi Level Marketing. Især "Salgserfaring er en fordel, men for den rette ikke en nødvendighed, da vi giver kurser i såvel salgsteknik som produktkendskab" har jeg set i en anden annonce, hvor det viste sig at være MLM.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 20:02

ja..og hvad er "indeklimaforbedring" eller hvad de nu skrev?

men det er jo ikke sikkert at der er noget spooky ved det....

Kommentar
Fra : karstenmadsen

Dato : 09-07-03 20:08

Duft-dingser ? Måske. Jeg ville gå langt uden om det, men det er jo smag og behag. Lad ham ikke skrive under på noget. Jeg tror ikke det er pyramidespil, men det lufter som sagt meget af MLM.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-07-03 20:45

masteraugust0.....
Det lyder både spændende men også lidt underligt, jeg håber du vil være med under mødet og kommentere herinde hvad det er

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 09-07-03 22:34

Jeg er tilstede under mødet og jeg skal nok vende tilbage med kommentarer.

Masteraugust

Kommentar
Fra : kskou

Dato : 20-08-03 12:19

Til Masteraugust

Jeg står nu selv i samme situation og er derfor MEGET interesseret i at høre hvordan mødet gik og ikke mindst om dette er et fup firma som man skal passe på ???

Håber på hurtigt svar...

mvh
Kskou

Accepteret svar
Fra : momodk

Modtaget 200 point
Dato : 09-02-04 22:51

Hey
min kæreste og har lige i aften været med til et møde i silkeborg, og det er bare en pæn indpakning af en ny form for pyramide spil.
Om det handler om at sælge rabatter til telefon abbonenter, ure, eller hvadfanden de nu finder på så er det dem der bliver rige og dig der bliver fattig !!!!!!!!!!!!!!!
Disse mennesker er nogle møgsviner der kun er ude på at svindle dig, og få dig til at svindle dine snart ex venner.
Så er det vist sagt.
Og brug så forhelvede jeres sunde fornuft.

Godkendelse af svar
Fra : masteraugust0

Dato : 24-02-05 13:56

Tak for svaret momodk.