/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kan ikke brænde "store" cd'er med NERO
Fra : bassenborg
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 09-07-03 17:09

Jeg har en fil på 748mb jeg gerne vil have brændt over på en cd.
Jeg har købt en cd på 850mb, men kan ikke brænde filen med NERO 5.5.9.
Den skubber cd'en ud og skriver at den ikke er stor nok.
Kan jeg indstille NERO til at brænde store cd'er?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-07-03 17:40

preferrence . general indtast tid

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-07-03 20:30

Hej bassenborg

Prøv at downloade dette program helt gratis. Efter min mening er det det bedste brænderprogram der findes. Det cloner simpelthen den CD du ønsker at brænde.

Du kan downloade det her:

http://www.elby.ch/en/products/clone_cd/

God fornøjelse

Franksp

Accepteret svar
Fra : rs2000

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-03 21:31

Når du er i Nero programmet.
Så går du op i "fil"->"indstillinger". Så åbner et nyt vindue med dine indstillinger.
Så går du i "ekspertfunktioner" og sætte ren markering i "tillad overburn disk ved enkelt brænding"
Så kan du selv sætte hvilken tid den må brænde på en plade. (f.eks. 90min/800mb.)
Så er det bare at trykke OK

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 28-03-04 18:59

Tak for svaret rs2000.
Undskyld forsinkelsen, jeg skulle lige ud og lave noget kaffe. (Hi Hi Hi) (Der er da kun gået 8½ måned).
Ha' det pænt.