/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvor køber jeg Warcraft 2?
Fra : Stines
Vist : 374 gange
150 point
Dato : 09-07-03 14:47

Hej!

Jeg vil meget gerne have fat i spillet:

Warcraft 2 Tides of darkness

Altså den version hvor man spiller mod computeren (-ikke battlenet edition!)

Jeg har søgt forskellige steder på nettet, men jeg har ikke kunne finde den (Bl.a. GameMail.dk og Betafon.dk)

Mit spørgsmål er så:

Ved du/I hvor jeg kan købe spillet? –Eller vil I finde ud af det for mig?

Selvfølgelig helst så billigt som muligt!

På forhånd tak for jeres hjælp!

M.v.h.
Stine

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 15:04

hejsa!

Prøv at søge på www.amazon.com efter Warcraft 2... Der er et par stykker, men jeg ved ikk om det er noget du kan bruge...

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-07-03 15:18

Hej

Prøv at kigge og efterspørge via:

http://www.brugtespil.dk/
http://www.dba.dk/
http://www.papkassen.dk/

Hvis det ikke lykkedes via en af ovennævnte, ja så er der jo også nyhedgrupperne hvor du kan efterlyse!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 09-07-03 15:31

Jeg har set det til kr 29,- i Bog Og Idé i Rødovre Centrum (et storcenter), så muligheden for at du kan finde det i en forretning i den kæde i nærheden af dig er stor.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 18:24
Kommentar
Fra : thaulow13

Dato : 25-09-03 16:47

Du kan bestille spillet inde fra www.spilpriser.dk der er der en oversigt over hvor mange dage det tager og hvad det koster og hvor meget det koster at få sendt. Jeg har selv tjekket det og spillet er ikke udsolgt.

Kommentar
Fra : lasseogmads

Dato : 17-01-06 15:15

EB games med venlig hilsen Figo nu skal du lære tysk: ich heisse bob