/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Findes der Mc-betjente i helvede????
Fra : mccracken
Vist : 475 gange
232 point
Dato : 09-07-03 09:59

ER der eller ikke?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 10:21

Hvis du ved hvor det er, så kig gennem nøglehullet, så får du svaret.

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-03 11:48

Nej, der findes ikke MC-betjente i Helvede.
Det er endnu værre: Man får ikke lov til at
tage sin MC med!!!

Så hvis man vil nogle steder dernede, må man
benytte HT (Helvedes Trafikinferno).

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 11:48

Hmmmm... det kommer jo an på om du ser helvede som et teoretisk sted eller et virkeligt sted... I teorien eksistere helvede jo inde i selve jorden, og jeg har LIDT på fornemmelsen at MC-betjente har svært ved at tøffe rundt dernede... Men ser du helvede som et sted (fx. Karrebæksminde ), så findes der MC-betjente i helvede...

Der kommer helt an på hvilken måde man tolker ordet "helvede" på

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 12:58

De er der, men der er for varmt til at have maskinerne med!!!

Accepteret svar
Fra : bokke31

Modtaget 232 point
Dato : 09-07-03 16:44

En der har svaret er DIG selv!!! tag din maskine... kør en tur gennem en tunnel med høj fart og jeg......mener alt hvad den kan trække.......og hiv alt hvad du kan med højre Hånd i styret....ved ikke om du så lige gider at sende en mail dernede fra om der er eller EJ ...FOR EN TING ER SIKKERT DER ER HOT-mail dernede LOL.... hygge

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 09-07-03 16:46

En der har svaret er DIG selv!!! tag din maskine... kør en tur gennem en tunnel med høj fart og jeg......mener alt hvad den kan trække.......og hiv alt hvad du kan med højre Hånd i styret....ved ikke om du så lige gider at sende en mail dernede fra om der er eller EJ ...FOR EN TING ER SIKKERT DER ER HOT-mail dernede LOL.... hygge

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 17:54

he he,.. hot-mail

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 22:29

lyl da... hot-mail i helvede.. den var go'

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 10-07-03 13:53

oki.....i R syge i hovedt!!! helt sikkert....!!!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-07-03 14:19

det er nok varmen!!!

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 10-07-03 14:46

hehehe, ja det er det sQ nok

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-07-03 16:17

Selvfølgelig findes der MC-betjente i Helvede.
Ellers havde det jo ikke været Helvede.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-03 22:42

Giv mig adressen, så ser jeg efter om: Er der eller ikke?

Godkendelse af svar
Fra : mccracken

Dato : 14-07-03 09:16

Tak for svaret bokke31.