/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvor kan man få gratis polyfoniske ringe~
Fra : Willi1980
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 08-07-03 20:05

se sub

vh

willi

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 08-07-03 20:08

Det ka man overhovedet ikke nogen steder jeg har kigget over det hele!!!
hilsen jubii

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 08-07-03 20:17

Har du et kabel til din telefon akn du overføre ALLE de midi filer du vil til den ganske gratis! Der findes også wapsteder der har gratis ringetoner. Jeg opretter snart et sted med 2-300 midi filer til telefoner! . Dette vil komme frem på siden som et tip. Eller du kan skrive til xodeus3000n0spam@hotmail.com ved at fjerne n0spam og bede mig om at informere mig om opstarten af denne wapservice.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-07-03 20:26

Du kan også finde midi filer mange steder på nettet. og det eneste du skal gøre for at hente dem er at højreklikke på filen og vælge egenskaber. Den url: adresse der står taster du ind på din telefon i punktet gå til side og vupti du er igang med at hente den

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 08-07-03 20:29

vil nu bare sende dem via ir porten... det kan man vel godt ikke ?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-07-03 20:35

Det vil jeg tro... Har ikke prøvet endnu. med det virker da fint med alm. ringetoner

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 08-07-03 20:36

sidder og gøre det nu har fundet en side med gl. danske slagere kaaaaaanon ha ha
http://www.mx2.dk/midi/midi.html

vh

willi

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 09-07-03 11:02

Det er da en omgang bræk at man ikke kan få dem gratis. Der ligger masser af sider på nettet hvor du kan hente fra via wap eller gprs.
Dvs. du betaler kun for onlinetiden i forhold til de 10 - 12 kr. andre steder. for links kan du prøve at søge herinde eller søg på mobildebat.dk
Jeg gider ikke poste links mere da disse spørgsmål kommer flere gange om ugen - så søg og du skal finde.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 11-07-03 15:33

Jeg har 16000 midi files til mobil. alså alt var der er lavt op til nu tror jeg.
Hvis der er nogen der har data kabel, så de kan uploade til deres mobil .
kan de skrive en mail til mig på lorthansson@hotmail.com. Hvis jeg har tid, kan jeg sende nogle midi filer til jer. jeg kan sende lidt af gangen, eller på icqén der kan jeg sende hele filen den fylder ca. 80mb

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 01-09-03 20:54

evil_jew:
har du nogle wap links til disse steder? jeg sidder nemmerlig med en panasonic GD67 med en funkende GPRS opsætning fra CBB(det er jo gratis), så kunne det da være meget godt at have nogle nye toner!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 01-09-03 21:24

Her kan du hente nogle stykker. http://wap.kepek.szm.sk eller http://kalo.host.sk/wap

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-12-03 13:36

Hejsa..

Her er (måske) endelig et svar du kan bruge

bare gå ind på www.panasonicbox.com der kan du finde polyfoniske ringetoner til gd67..
Ellers prøv www.12send.dk, og vælg panasonic GD67 oppe i toppen af siden..

http://mobital.net/dk/t- miditone.asp?l=l-miditon e2&m=midiFAQ Står der at din telefon kan bruge de polifoniske ringetoner de har derinde.

Håber det kunne bruges, bare lidt

Mvh Niels