/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
SWF-fil som baggrund i HTML-dok
Fra : _psk_
Vist : 393 gange
20 point
Dato : 08-07-03 13:05

Jeg har brug for at have en swf-fil som baggrund i et HTML-dokument (en frame).
Jeg har forsøgt at bruge den HTML-fil Flash genererer, men med det resultat, at swf-filen ikke fylder hele framen ud, selv om både framen og swf-filen er defineret med det samme antal pixels.
Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

_psk_

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 08-07-03 16:46

Hvis du lægger det online er det nemmere at se på og forstå.

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : _psk_

Dato : 09-07-03 11:12

Jeg kan desværre ikke lægge det online endnu. Jeg har arbejdet lidt mere med det, og tror nu det skyldes, at jeg ikke har helt styr på min frame. Jeg har brugt GoLive til at udvikle sitet i, men jeg kan ikke få helt kontrol over W og H på mine frames. Selv om jeg forsøger at definere størrelsen på mine frames i koden, så er den lige glad med dette.
Er der andre der er stødt på det problem?
_psk_

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 20-08-03 18:36

Du kan sætte både height og width til 100% i html koden;

<HTML>
<HEAD>
<meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8">
<TITLE>vejers</TITLE>
</HEAD>
<BODY bgcolor="#FFFFFF">
<!-- URL's used in the movie-->
<!-- text used in the movie-->
<!--Press to see photo
Red = OutsideBlack = Inside--><OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0"
WIDTH="100%" HEIGHT="100%" id="vejers" ALIGN="">
<PARAM NAME=movie VALUE="vejers.swf"> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF> <EMBED src="vejers.swf" quality=high bgcolor=#FFFFFF WIDTH="557" HEIGHT="570" NAME="vejers" ALIGN=""
TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
</OBJECT>
</BODY>
</HTML>

Kristian

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 02-03-04 14:26

Hejsa...

Din frame, table og td skal indeholde:

cellpadding="0" cellspacing="0"

og din body skal indeholde:

topmargin="0" og leftmargin="0"

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 02-03-04 14:28

ups... ikke td.. kun frame og table.... sorry...

Mvh. Cooper