/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T66 kan ikke ringe/modtage opkald
Fra : Yamaha_RD_350
Vist : 318 gange
200 point
Dato : 08-07-03 09:12

Hej jeg har et problem som jeg håber nogen her kan hjælpe mig med.
jeg købte for ca. et halvt år siden en brugt ericsson T66, men nu har jeg fået et problem, telefonen kan ikke ringe eller modtage opkald. Hvis jeg vil ringe fra den siger den bare bib bib bib og så sker der ikke mere. Hvis andre ringer til mig siger den bib, og så står der 1 mistet opkald i displayet. Jeg kan godt sende og modtage SMS, og mit SIM-kort virker fint i min gamle telefon.
Hvad kan dette skyldes og kan evt. repareres med en opdatering af sofwaren eller lignende.

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 09-07-03 16:46

kan det være at din "ta telefon-knap" ikke virker længere?
/Dytte