/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Go'e ture
Fra : wolan
Vist : 474 gange
452 point
Dato : 07-07-03 14:46

Med alle de kanonerfarne MC'ister her på sitet, må der være nogle, der har et turforslag i Jylland. Det skal helst være endagsture, men også gerne weekendture.
Kender du den fedeste lille snoede skovvej, eller der mest lige cruiser kanal, så gi' et tip !?

wolan

Accepteret svar
Fra : thebiker

Modtaget 452 point
Dato : 10-07-03 10:54

Hej Wolan
Hvis du kommer fra århus mod ebeltoft og drejer væk fra motorvejen lige efter århus og følger landevejen til ebeltoft kommer de en masse sving og en flot strækning langs med vandet inden ebeltoft.

Kommentar
Fra : wolan

Dato : 10-07-03 14:47

Hej thebiker

Ja, den kender jeg....op gennem mols bjerge og ud til Ebeltoft Vig. Den er rigtig god.

En tur jeg kan anbefale er fra Århus ud af Viborgvej, drej af til venstre ved Kongensbro følg vejen ud til Grønbæk. Herfra kan man enten køre direkte til Silkeborg eller til højre og mod Hinge ud til Kjellerup og så mod Silkeborg. Fra Silkeborg til Ry og Gl. Rye, til Sdr. Vissing og Yding (syd om Mossø) og hjemover Skanderborg. Har man ikke fået nok vand, så drej til højre i Stilling og til venstre ad Søvejen mod Solbjerg så kan man cruise det sidste stykke ind ad Chr. X's vej.

wolan

Godkendelse af svar
Fra : wolan

Dato : 14-07-04 08:41

Tak for svaret thebiker.