/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Et video kamera spørgsmål?
Fra : Barry17
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 07-07-03 12:29

Hej

Jeg har gik på en JVC GR-DV500 til 15.000 i Danmark. Men når jeg fant en side den anden dag

http://www.nomatica.com/index.asp?Devise=EUR&Langue=EN&pays=FR&Chargement=video/mvx100iEN.htm&Provenance=kelkoo_eur

Det er en engelsk side, men de har det til 849 EU, det skal man så * med 7,35. Og det er = 6240 kr.

Hvorfor er det så billigt?

Er det dumt at købe den der?

Kommentar
Fra : Johnny1943

Dato : 07-07-03 13:51

Hej Barry17

Hvis det er direkte fra England, har jeg erfaring for at el-artikler
er betydelig billigere over there.
Mvh Johnny1943

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 14:36

Hej Barry 17

Hvis du køber et kamera i et andet land, har du så tænkt over garantibestemmelserne? Kan du evt. få det repareret i Danmark?

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 14:42

Jeg tror også, at der bliver lagt moms og afgifter på, i det øjeblik at det bliver sendt til dig. Hvis du selv tog til England for at købe det ville det være op til din egen samvittighed i det øjeblik du gik igennem tolden.

mvh ans

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 07-07-03 14:55

Halløjsa Barry17...!

Du vil altid kunne finde mange forskellige priser på digitale videokameraer på nettet. Prøv bare at gå ind på Yahoo shopping og led efter dit videokamera. Der finder du priser fra 7000 - 12000 kr. Grunden er højst sandsynligt at nogle forhandlere køber direkte fra producenten og andre har masser af mellemforhandlere som kører prisen op.

Men hvis jeg skal give dig et godt råd så ptøv at gå ind på www.shopman.dk her koster kameraet kun. 6.622,00. Så er du også sikekr på at det er en dansk forhandler du køber fra. Jeg er altid lidt skeptisk med køb i udlandet, mest hvis delen skulle gå i stykker og man skal have garantien til at træde ind, så skal man sende kameraet væk i gud ved hvor lang tid, og har ingen sikkerhed for at det kommer helskindet retur og hvornår.!

Men det er som sagt kun min ydmyge mening..!

Mikael

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 15:20

Til mikael_hanna:

Mht. "shopman". Hvis du læser det grundigt igennem vil du se at de køber deres varer i udlandet. Garantien hæfter de ikke selv for, men henviser til leverandøren i udlandet.

Mvh ans

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 07-07-03 15:32

Hej ans.

Jeg har godt læst dette igennem. Men shopman.dk formidler garantien. Så man leverer den defekte vare til dem og så sørger de for at formidle det videre til producenten.
Jeg har godt nok aldrig købt igennem shopman, jeg foretrækker selv andre forhandlere. Jeg er selv ved at købe et Sony DCR-TRV 33DV, jeg køber det igennem www.digital4u.dk , de har det bare ikke på lager i øjeblikket. Det JVC kamera Barry17 er interreseret i koster ca. 10.500 kr. hos dem. SÅ jeg foreslog shopman fordi det var billigt og det er en dansk side..!

Mikael

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 15:44

Mikael:

Hvis der nu skulle ske noget med kameraet, så skal "Barry 17" bekoste forsendelsen til shopman, som så igen sender kameraet videre til leverandøren, hvilket "Barry17" formentlig kommer til at betale for. Varen skal retur. Det kan blive en dyr fornøjelse.

Derfor er jeg lidt i tvivl om hvor mange penge han sparer. Han kan selvfølgelig være heldig med, at der ikke skar noget med kameraet.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 16:05

Mikael .

Jeg har set dit andet link. Det er da bedre. Der vil "Barry17" da også kunne spare penge. Kameraet koster 10.639 kr.

mvh ans

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-07-03 17:22

hejsa

Hvis du følger dette link http://dk.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/camcorders/146963/prices

kommer Electronic World frem med en pris på 8997 kr.. jeg ved bare ikke om tilbudet gælder stadigvæk. men det er da et forsøg værd

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-03 16:25

Ville det ikke være en ide at give point til en af svarene.:? så får du jo også point hvergang en læser dit besvarede spørgsmål.:!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:26

Stadig ikke uddelt point..? hvad med at give point for et af svarene..?

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-03-04 17:41

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael