/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Loading...
Fra : crha
Vist : 494 gange
20 point
Dato : 21-12-01 16:29

Hejsa

Jeg har ledt ledt efter et script i ASP der henter hele siden, mens der f.eks. kun står 'Loading page... Please wait...' men jeg kan ikke finde sådan et. Er der nogle der vil kunne hjælpe mig med sådan et script?

Mvh
Casper

Accepteret svar
Fra : somar

Modtaget 20 point
Dato : 21-12-01 20:19

Prøv den her:
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?lngWId=4&txtCodeId=6333

Scriptet er skrevet i VBScript og kan derfor godt bruges i ASP.

/Omar

Kommentar
Fra : crha

Dato : 22-12-01 14:27

Mange tak skal du have, det var lige sådan et jeg kunne bruge... Mange tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-12-01 12:43

> Jeg har ledt ledt efter et script i ASP der henter hele siden, mens der
> f.eks. kun står 'Loading page... Please wait...' men jeg kan ikke finde
> sådan et. Er der nogle der vil kunne hjælpe mig med sådan et script?

Umiddelbert lyder det ikke som om, du er 100% klar over, hvad ASP er. Nemlig
et server-side scripting system.

Det du efterspørger vil i ASP/VB se ud som dette:

<%
response.buffer=false
response.write("Loading.... ")
....
'en masse ting ASP-kode, der tager lang tid at eksekvere
....
response.write("Done.")
%>

- og jeg fornemmer ikke, at det er dét, du søger?!

--
Med venlig hilsen
Kim Jensen
____________________________________________
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Kommentar
Fra : crha

Dato : 23-12-01 14:21

Jeg forsår ikke helt hvad du mener med 'og jeg fornemmer ikke, at det er dét, du søger?'

Godkendelse af svar
Fra : crha

Dato : 14-07-02 11:30

Tak for svaret somar.

Kommentar
Fra : somar

Dato : 14-07-02 11:32

Skulle det være en anden gang ;)