/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Politijagt
Fra : mikaelsol
Vist : 842 gange
160 point
Dato : 07-07-03 07:56

Dette skal nok mere tydes som et lille forum eller noget.
Men her havde jeg tænkt mig man kan skrive tip til at stikke hurtigere af fra strisserne. Hvordan man slipper af med en BMW-motorcykel osv.

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 07-07-03 07:59

Her hos ude på bøh-landet hos os er der mange skove, der er det ret nemt at stikke af hvis man kører ind i sådan en. og der er også en mark herude hvor der lige er 200 m over på den anden side og hvis en mondeo skal derover er der i hvert fald 3 km, forudsat den følger vejen.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 07-07-03 08:15

Det er da nemt at slippe at med politiet, kør på lovlig. Eller betal ved kasse 1

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 07-07-03 10:35

bdg giver geu ret...

Hvis man er villig til at tage chancen, må man også tage skraldet...

BDG

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 10:47

Det gælder jo bare om at finde en idiotfanger, altså sådan to små bomme der står meget tæt, så en knallert/cykel lige kan komme igennem, der plejer deres mc'er ikke at kunne følge med pga. de tasker på siden de fleste kører rundt med..

Og det med at køre ind i skoven / ud på en mark, det holder ikke helt mere, for deres nye off roadere kan nemt følge med, og den står enddag meget bedre fast end de fleste scootere...

Og jeg har hørt historier om at deres mondeo'er følger efter scootere på marker, de skulle vist bare smække ud på marken med et formål, at få dig til at vælte, hvorefter de stiger ud og napper dig. Men det er vist kun i virkeligt slemme jagter...

Der er også nogen der siger at det er smart at smide hjelmen, for så må de ikke lige puffe til dig med bildøren osv. men det må jeg nok indrømme at jeg syntes er den latterligste ide EVER.... Når man bliver jagtet af politiet bliver man vildt adrealin påvirket, hvilket gør at du måske ikke tænker lige så klart når du kører, altså du glemmer at sætte farten ned i svingene osv fordi du bare vil væk....

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 07-07-03 16:23

motorcyklerne er klart de værste!!!!
Inde i byen er det nemt lige at smutte væk, men det er lidt andreledes på landet!!!! her er du nød til evt. at siksakke fra side til side så de ikke kan komme forbi!!! Jeg har selv undgået bøde 2 gange på den måde!!! Her for 4 dage siden var jeg på vej ind i værløse da "basserne" selvfølgelig kommer bagfra og vinker mig ind nå, men jeg holder ind til siden og mondeo'en kører ind foran mig!! lige da "basserne" åbner dørene gir jeg svinet bundgas og drejer 180 grader rundt og fyrer afsted mod en idiotfanger som jeg vidste lå ca. 500-800 meter derfra!!! lige inden jeg nåede den kiggede jeg mig tilbage for at se hvor langt ´de var fra mig!!!! De kom ræsende og var kun ca. 10 m fra mig!! lige da jeg vred mig rundt i idiotfangeren banker de ind i bagenden på mig fik dog hurtigt svinet op at stå igen og væk var jeg!!! jeg fik smadret det venstre blinklys og min skærm er knækket + en MASSE ridser!!! det var dog bedre end at skulle betale bøde, falck, nyetundele
det skal lige siges at jeg kører på en PGO Pmx-47,6mm Polini cylinderkit, Polini gearingssæt,Polini blæserhjul,Polini vario, Polini kilerem, Polini fjeder, Polini Funky udstødning, 21mm Dellortor kabu+studs, indsugningsforstærker + Power luftfilter!!!
Render 108km/t efter GPS!!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 16:27

bambusneger >> nederen at de lige fik skubbet til dig

Men er 108 kmt IRL ikke for lidt med polini evo ?

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 07-07-03 16:41

ja som de fleste andre skriver til dette spørgsmål så find en "idiot-fanger"..
det er nok stort set det letteste..
har selv sluppeet væk et par gange på denne måde..

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 07-07-03 16:53

hmm....tjoo....har heller ikke målt den efter den fik gearingsæt og funky uds.!!! den viser 135km/t på speedo nu, men de viser jo altid forkert såeh!!!! men vil da tro den render 115-120km/t!!!!

-Aske (Rackhead NN)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 18:17

Okay så kan jeg bedre forstå det hvis det er uden gearing

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 07-07-03 18:50

Hmmm.....tjaa den R lidt treaky, det kommer jo nok lidt an på hvor man bor... OG HVAD MAN KØRER PÅ !!! har man det ledeste tun R det pisse nedtur at blive nakket, jeg plejer at betale ved kasse 1, men R han et møgsvin tager jeg og snitter ham i hovedt med en øl flaske KAN DOG IK ANBEFALES !!! for næste gang du bliver stoppet R det ik kun din knallert der bliver taget, men oXo dig!!! Taler lidt af effaring meeen har dog ik brugt øl flaske, hehe....!

-Tag ansvar for dine handlinger, ik stikke af !!! - meeen undtagelser kan ske

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 19:04

thomse > kan du ikke nok stoppe det der sms sprog ? skriv nu "er" i stedet for "R", det er pisse irriterende for os der læser rigtig mange indlæg igennem dagligt!

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 07-07-03 19:37

Jeg synes det der med at tage ansvar for handlingerne lyder lidt skørt i denne sammenhæng, lidt ligesom hør efter i tysk og sådan.

Vi har INGEN og absolut INGEN idiot fangere her på hornsherredet. er der ikke nogen andre ideer, skoven plejer at virke mod mondeo'er fordi der er så mange bakker, jeg bor i DALby og der er en skov her opkaldt efter en bakke.

men de BMW'er har jeg det svært med.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 20:22

en alternativ ide er at tage din hjelm af eller en anden tung genstand og tyre det/den lige i ansigtet på æggeskallen, så han vælter af..

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 07-07-03 23:15

Hep hey...!!!! Easy Jon !!! nu må du sgu lige spænde hjelmen....!!! Men for at behage HERSKABET!!! skal jeg fandme skrive på gensidig dansk

Cz

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 23:18

thomse >> Mange tak.... Det var ikke for at lyde sur, men jeg hader bare folk der bruger sms sprog såååååå meget! Det er så belastende at læse når man først skal til at tyde alle ordene...

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 08-07-03 08:05

Bambusnegeren> det med at zigzagge er ikke nødvendigt herude man kan bare køre på midten af vejen, vejene er ret smalle.

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 08-07-03 08:07

er der nogen her der er blevet stoppet af politiet og hvordan?
Jeg har sådan en idé om at det ikke kan lade sig gøre, fordi det jo bare er et spørgsmål om tålmodighed før man slipper, jeg er selv sluppet afsted 2 gange og blevet stoppet en enkelt (men der var den også lovlig)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-07-03 09:52

Well, jeg er aldrig blevet stoppet.... Men et par af mine venner er blevet stoppet, og man skal altså tænke på at hvis man kun har fjernet skiven eller ligende så kan det nemt betale sig at stoppe, for ellers bliver de bare pisse sure og giver dig højere bøde hvis de får fat i det....

Men fx. når jeg får mit projekt EvoZip op og kører (zip med komplet polini evo) så kunne jeg _aldrig_ finde på at stoppe uden kamp, for så ville der altså ligge for over 10k i motoren som jeg fandeme ikke skal have taget !

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 08-07-03 10:12

Jeg er blevet stoppet. (da jeg kun havde en pillet skiven fra min sonic), det startet med de blinket mig ind til siden, men det som Jon siger at man vildt adrealin påvirket, så men tænker langt fra klart, jeg kunne have sluppet med en lille bøde, men istedet giver jeg den bare ræs væk derfra. Det blev ik ligefrem nogle politi jagt for mondeón var hurtig op på siden af mig, så jeg blev nød til at stoppe...!! FUCK, hvor blev de sure, jeg blev svinet til den store guld medalje, og fik en bøde

Fremover plejer jeg at holde ind til siden hvis de stopper mig. Efter politiet har fået nye crosser, er det fandme rimeligt umuligt at slippe væk fra dem.

Taler med effaring for mondeoén

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 09-07-03 07:38

Jamen det er vel bare et spørgsmål om tålmodighed?

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 09-07-03 07:59

Hjemme hos mig har vi endda fået et lokalt politi, lige i det område (Noget der hedder hvissinge, det ligger i glostrup.) hvor jeg bor. sidst kom der 2 motorcykelbetjente efter mig.. Jeg var lige blevet stoppet af politiet (en bil) næsten ude foran hvor jeg bor, og så kører jeg ud på en stor sti hvor der er gadefest, der var de 2 motorcykel lige kørt, så så de mig og vendte straks om.

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 09-07-03 08:13

se hvad jeg lige fandt: http://www.lillefix.dk/pic/politi.JPG
Uhhh... Tror i ikke at man kan køre fra den?

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 09-07-03 09:55

>> Bullefar, hehe....jo gid det var såden nogle de kørte på...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-07-03 10:47

hehe, jeg tror måske godt du kan køre fra den hvis du kører mere end 20kmt !

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 09-07-03 11:09

hehe... min comet kører 50.. (og INTET er der lavet ved den... Gjorde den fra da jeg købte den fra ny af..)

Kommentar
Fra : oliekim

Dato : 09-07-03 12:51

hey jeg blev nakket da jeg skulle ned efter benz, jeg kørte på en lorte honda wallaro jeg har 75cm tun på men da jeg gav den noget at leve af rykker lortet på baghjul...! med møller i røven jeg drejer ned af en side vej og kørerte ind i en varvogn da jeg skulle se mig til bage bang...! jeg fik smadert forgafel fælge og stel mine tænder, jeg fik smadert mit fjæs
min næse var skæv så kom møller og to mig efter som jeg ikke har nogen adreese sagde svinet at jeg løj jeg fik lov at trække hjem med en bøde for ingen forsikring ingen hjelm og ikke noget kort

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 09-07-03 17:29

>>oliekim

Hmmm..... det lyder rimelig billigt sluppet hvis du er knaldet ind i en varevogn og du har ik nogle forsikring, hvordan fanden slipper man så lige udemom at skal betale ham manden som ejer varevognen, hvis du er braget lige ind i den er der vel nok sket nogle skader ???

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 11-07-03 07:16

En af mine kammerater gav mig et godt råd, man kan bare tage hjelmen af, så må de jo ikke losse én af knallerten eller køre ind i én, medmindre man er til fare for andre. Er der ikke en der har et billede af sådan en crosser? jeg har aldrig set den.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-07-03 09:13

Det er ikke en crosser det er bare en off roader MC... og det med hjelmen er en pise dårlig ide, for når du bliver jagtet for du et totalt adrealin kick hvilket gør at du ikke tænker klart, det vil sige at du ikke bremser lige så meget ned i svingene og i det hel+e taget ikke tænker dig om som du ville pleje at gøre når du køre. Og så syntes jeg ikke det er pisse smart at smide hjelmen for ens egen skyld!

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 14-07-03 07:12

Ja det er nok rigtigt nok, det med adrenalinen det påvirkede også mig i går der stoppede jeg fandeme, jeg fik bare en advarsel, puha.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-07-03 10:10

Hehe... *host*TØS*host*....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-07-03 19:07

okay, hvad sker der ? Jeg har fået 3mails om at der er kommet kommentare til det her spørgsmål, men der er ikke kommet noget siden mit sidste indlæg, eller er min computer fucket ?

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 17-07-03 07:44

Aner det ikke jeg har ikke forstand på computere

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-07-03 09:46

jamen er der nogle indlæg mellem mine 2 sidste indlæg ?

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 17-07-03 10:11

Jeg har også fået rigtig mange mails...3 mails med kommentare.. men er i berlin i øjeblikket..

lånte en scooter igår af en jeg kender i berlin, så blev jeg bollet... fik en bøde på 100 euro.
ved stadig ikke hvad jeg har gjordt..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-07-03 10:40

Surt! Men det er jo ikke mange penge.. Havde du hjelm,forsikring,kørekort osv ?

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 27-06-06 15:41

De køre på off roader nu hvor de kan trykke på en knap så ryger de der tasker af og efter 15 min må de sparke en af

en af mine venner er politi mand