/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
puljespil i BT's drømmetour - vær med
Fra : ZeroXP
Vist : 746 gange
500 point
Dato : 07-07-03 00:09

Hey
(så er jeg tilbage igen)

BT har et Tour de France spil (man skal have tilmeldt sig inden touren) som kører nu. Sidder du så der, kigger på dit hold, og ville egentlig gerne have noget at konkurere lidt tættere med, så læs følgende:

Puljen "kandu vinde touren" er åben for alle kandu brugere, og kun for kandu's brugere. præmien for at vinde puljen, er 500 p. af mig. Sponsoreret 100% af mig selv. Du skal ligget et indlæg her i spørgsmålet så du kan få en mulig gevindst, og derefter sende en mail til mig, på brunk@ofir.dk , med dit holdnavn og hvad du hedder (virkeligt navn og kandu-navn), og hvad du har satset på (sprint, bjerg, holdkør, enkelt, eller to kat. sammen). Så vil jeg sende kodeoret til puljen, og så kan du derefter joine den.
Det vil ikke være muligt at deltage med med det samme sats to gange hold, der skal være satset på forskelige kategorier (sprint, bjerg, osv) så har alle en chance for at være med. Dette vil være udelukkende fra min vurdering om det er tilfældet. Dette er den eneste regel, ud over at dit holdnavn ikke må være af stødende karakter, såsom racediskriminasion, hvis det ernedladende over for andre samfundsgrupper, o.l. Humor er sæ'fø'lig' tilladt....:)) :)) :))

Vil du være med, så send den mail, og vær med i konkurencen :D

Med venlig hilsen - ZeroXP

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 20:30

ZeroXP hvad er din personlige gevindt ved dette her ??

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-07-03 20:43

Absolut intet....skulle man tro. Men jo, min gevindst er at jeg får en masse at dyste mod, at jeg kan give nogle andre lidt ekstra spænding ved drømmetouren, og det at gøre en enkelt bruger her på kandu glad. Egentlig også for at se hvor mange sports interesserede der er her på kandu. Man beøver ikke altid få noget for det man gør eller giver, og i mit tilfælde vil jeg gøre andre glade, og det er godt nok til mig.

hilsen ZeroXP

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-03 11:38

Til ZeroXP.

Der er sikkert mange der spiller på oddset. Ideen var da god nok, men jeg er bare den type, der ikke vil opgive min e-mailadresse til en kandubruger, som jeg ikke kender. Jeg har ikke hørt det sidste om Tyler Hamilton. Kører han i dag?

God tour foran skærmen.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 17:59

tyler kørte i dag, og han kører formodentlig også i morgen til holdkør. Han kan stå op i cyklen, så det er gode tegn.

Jeg kunne ALDRIG finde på at misbruge en e-mailadresse, men med alt det man hører kan jeg godt forstå du er skeptisk. Men har du et tourhold, så kan du jo også bare joine en af det andre frie åbne (lukkede er med password) puljer, der finde du sikker også mig (holdnavn: Tour de France 2TM). Hvis ikke, må du da alligeve have en god tur i stolen, foran skærmen, og se om du mon kan hænge på....

Med venlig hilsen, holdlederen for >Tour de France 2TM<........ZeroXP